Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
Fant en fin side om enkle yoga øvelser i hverdagen. Kansje noe man kan tenke på, eller begynne med.
http://www.yogaundervisning.no/index2.html
Gå til den lille linken oppe i høyre hjørne der det står yoga i hverdagen.
Yogaskolen holder forøvrig til på Wøyen Gård, der æ bor og jobber.
GjenopprettetMedlem
Godt at du nevnte dett.
Yogi er en deilig metode å finne kraft på.
æg kan nogen få strekk å tøie øvelsa som gjer underets verk.
Yogi å sjamanisme,dæ æ veien!
(under ein litt barnslig teigning av ein av mine favorittar som er enkl å morsomm)
Power to you Guru!

Bing [Bot]
Yoga er deilig for kropp og sjel og bevissthet og alt det der. Begynner hver morgen med litt yoga, det får jeg til fordi jeg har bestemt meg for at det er bedre å gjøre litt yoga hver dag enn å synes dårlig om meg selv fordi jeg ikke gjør yoga og meditasjn i to timer hver dag. Som noen gururer påstår at man skal. Jeg gjør solhilsen, og litt til, noen ganger bare fem minutter, andre ganger litt lenger, og har etterpå en kort meditasjon/kontemplasjon til vakker og rolig musikk som jeg liker. Om det så bar e er 10 minutter tilsammen, er dette en dyrebar start på dagen for meg. Som gir tilstedeværelse og ro. Fin nettside, og det finnes mange fine bøker om yoga. Du skal bare ikke la deg avskrekke av at mange sier noe om at du må bruke masse tid hver dag. Litt monner også!
Oooooooom
solhilsen og lykke til alle som vil!