Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Er det noen av dere som kan regndans, så kom hit å dans, så jeg får litt regn,.. Begynner å bli så tørt her nå.Vet iindianeran kan det, men her  er det ikke å få tak slik fagfolk, så..Ok med varmen, men nå er det så støvet og tørt ,at det trenges faktisk VANN fra himmelen. :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Anonymous
Ok, jag skall fixa regn åt dig. Kommer ikväll eller imorgon.

Mvh,
ThomasamohT
GjenopprettetMedlem
Takk, trumman.. nå få jeg bare vente regnet, imens du danser regndansen,,,, :lol: :lol: :lol: :lol:

mvh sandra
Nutch/CVS [Bot]
Teksten er:

regn,  regn,    regn!

bæsj, det virker

Hilsen
Gåååja
📎 Scheisse, es funktioniert.JPG
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Gåååja  :icon_biggrin:

:lol: :lol: :lol:

Nu håber jeg, Sandra skriver om det hjalp at trumman hoppede rundt i en regndans, - eller om han bare har fået varmen  :lol:  :w00t:

Meget varm sommer hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
FAST Enterprise [Crawler]
Hei alle regnhungrige folk!
Dere kan få så mye regn dere vil ha... av meg! Vi hadde og en veldig varm periode, nesten litt for varmt noen dager, og da sendte jeg en liten bønn "oppover" om vi kunne få bare litt regn :question: Siden har det regnet :'( hver dag... i bøttevis :eusa_doh:. Jeg skal aldri mere klage på varmen :sad2:. Får heller finne meg en plass i skyggen. ( ps. Er det noen som kan fortelle meg hvordan man tar soldansen....)
Kristine
GjenopprettetMedlem
hei shamanen

nei, det hjalp ikke med regndans, like  varmt, måtte under dusjen og innbille meg at det regnet....Ønske nå ikke at det skal hølje ned mange dag men det trengs faktisk vann her,, er så tørt, ikke bra det heller, hvorfor  det ikke kan være sånn moderat, litt regn , litt varmt..sukkk
må le Gååja,, den var morsom :lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
Hei :D

Trumman, du må jobbe litt med den regndansen >:(  Her på østlandet er det knusktørt. Skogen skriker etter vann. Fikk en regnmakerstav av min datter som hun hadde laget på skolen. Kanskje jeg skulle sjekke om den virker...

Hilsen alabast, med solstikk og heteslag, but still going strong :razz:
Anonymous
Jeg bestiller soldansen, som kristine ønsker jeg også det. Her regner det i bøtter og spann, og mere til.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

Hvor er det sjovt som vi mennesker er sværer at gør tilpas. Hvis det regner vil vi have sol; og skinner solen vil vi have regn; er det for koldt vil vi have varme og er det for varmt vil vi have kulde... :lol:
I stedet for at være glade over at vi kan opleve disse vejrskift, ved at se, høre og føle dem....   :eusa_pray:
Hvor er det dog uendelig ligegyldigt, nyd dog de nærer ting i livet  :w00t: :wub:

Varme sommer hilsener Shamanen  :beer:
Anonymous
Soldans = regndans baklänges!  8)
GjenopprettetMedlem
hei sjamanen  :lol:,, jo  det er jo så vidt flott med værskifte, men,  jeg vil bare ha det sånn moderat, tåler ikke  varme over 30 gr, ikke  kulde heller :badgrin: :badgrin:,,og jeg synes det blir så  nydelig etter en sommerregn, naturen dufter friskt og  plantene har fått vann etter lang tørke, og kvikner til liv igjen, ...nå er det bare gult gress her...Så trumman må nok ta regndansen på nytt...og kunne jeg så hadde jeg sendt MASSE sol herifra til dere som drukner i regnet :) :beer: og glem ikke å drikke mye væske i varmen..

mvh sandra
GjenopprettetMedlem
hvis du tar dansen baklens da, trumman? hjelpe det da? :lol: :lol:
Yahoo Slurp [Bot]

Se det lykkedes  :w00t:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem

Her er flere eksempler på regndans 8)

Hilsen alabast
📎 CAWVAD8F.jpg
📎 Rain%20Dance.jpg
📎 RainDance.jpg
GjenopprettetMedlem
Bestiller alle danseran hit,  :badgrin: :badgrin:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Alabast  :icon_biggrin:

WOW, ham den sidste på billedet, må da gerne hoppe lidt rundt i min have   :w00t: og jeg hopper gerne med rundt  :lol: :lol: :lol:

GjenopprettetMedlem
Hei Shamanen :D

He he, ikke meg imot heller det ;D :lol:

Hilsen alabast :D
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Trumman!
Skal sannelig ta den regndansen baklengs :o helt til det slutter og regne. I dag har det tilogmed haglet :exclaim:. Men bare vent... skal samle en gjeng, og så danser vi baklengs
Kristine :icon_cool:
Anonymous
Hei,hei :D
Joda,s elvfølgelig skal man sette pris på det man får, også vær.
Jeg bruker vanligvis ikke å klage. Men altså, det haglet i dag, I JULI :o
Anonymous
:w00t:
Yahoo Slurp [Bot]

Er I sikre på at I danser den rigtige dans, - det rigtige sted  :shyone:      :lol: :lol: :lol:

GjenopprettetMedlem
hmm, kanskje er det sant, feil dans og feil plass, for her skinner solen, ingen regn...
Anonymous
Jag försöker en sista gång ïdag.

Kul m träning.

Mvh,
ThomasamohT
GjenopprettetMedlem

Angående spm. om hvordan man danser soldans/regndans. Er det ikke ett fett hvordan man danser, bare man har den rette intensjonen og fokuset?? Eller... :question:

Hilsen alabast, danseforsker :razz: