GjenopprettetMedlem
Jeg er en ganske så fersking på nettstedet her, men jeg må si at jeg er lettet og føler en styrke og trygghet for å ha funnet dere. Skal reise til India om en eller to uker til et sted i sør øst India; Auroville, noen som har vært der ? Tar gjerne imot reiseråd--....

GjenopprettetMedlem
"Wivian Ewanie":
Jeg er en ganske så fersking på nettstedet her, men jeg må si at jeg er lettet og føler en styrke og trygghet for å ha funnet dere. Skal reise til India om en eller to uker til et sted i sør øst India; Auroville, noen som har vært der ? Tar gjerne imot reiseråd--.... 
Heisann
Har ikke vært der, men ønsker deg god tur
RITA
Anonymous
Har ikke vært akkurat der, men jeg kan anbefale ett annet stedi Øst-India å dra ttil. Jagannath Puri, som ligger i Orissa er heftig. det er ett av de fire hellige Dhamas for Vaishavittene, det er de som tilber Vishnu. En heftig energi der, med ett av verdens største templer. Eneste nedturen er at det ikke er åpent for vesterlendinger
Kan lese litt om det her:
http://www.jagannathpuri.blessingsonthenet.com/
God tur

GjenopprettetMedlem
kult, jeg har søkt om tre mnd visa så jeg skal prøve å få med meg maks av oppholdet. Skal reise alene og jeg er innmari spent på hva turen vil gi meg
Anonymous
Så spennende. Da har du masse tid til å se mye. Ta toget rundt og opplev. India er nydelig