GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":
At slike nettsteder som det bl a blir linket til i denne trÄden, blir avslÞrt som de pengemaskinene de er, synes jeg er rett og rimelig. Det er mange som gjerne vil tjene penger pÄ Ändelig sÞkende og usikre mennesker. SÄ koker de suppe pÄ den spikeren de mÄtte ha til rÄdighet, for sÄ Ä selge den til en overkommelig pris. Det er kanskje ikke sÄ dyrt, men nÄr kanskje 200 000 mennesker bruker ett par hundrelapper hver, blir man fort rik... Og de som kjÞper litt suppe er ett par hundrelapper fattigere, og fortsatt like sÞkende. For denne suppa metter lite.
Det er ogsÄ min mening at det er grenser for hva man skal fÄ servert pÄ et nettsted som Sjamansonen. Det er mye skrevet her inne som jeg har vanskeligheter med Ä linke til sjamanisme. Det kan finnes noen likheter, men det stopper fort opp, ihvertfall for meg. Jeg tror at vi kanskje mÄ bli mer bevisste pÄ hva som passer inn her og hva som man kanskje burde ta med seg til et annet og bedre egnet forum.
Det var jeg som fĂžrst snakket om "
et par hundrelapper" her:
"Passopp":
Er det forresten ikke litt stakkarslig og smÄstusslig at selveste Jesus sin avlÞser i himmel og pÄ jord ikke har noen kraftigere metode Ä verve tilhengere pÄ enn ved Ä selge rÄdyre bÞker, kurs, CD/DVD'er, diplomer ... ??
http://iamuniversity.org/store
http://www.iamuniversity.org/cat--Certi ... t_Cat.html
First Ray I am University Integrated Leadership and Politics Master Certificate
Become an official First Ray I AM University Integrated Leadership and Politics Master?
on Earth under the special auspices of God, Christ, the Holy Spirit, Allah Gobi, El Morya, and Archangel Michael!
Price:
EUR22.00 (excl. VAT)
EUR26.40 (incl. VAT)
Det blir jo bare et par hundrelapper ...
Men kjĂŠre Inger Lise, det er jo prisen pĂ„ bare ett eneste diplom, undertegnet av Gud, Kristus, Den Hellige Ă
nd, Allah, en for meg ukjendis, samt erkeengelen Mikael! Alt det andre, som David fortsetter Ă„ lovprise opp(e) i skyene, er MYE dyrere!
Og skal du kjÞpe ALLE diplomene som tilbys, mÄ du ut med titusener av norske kroner. Du slipper riktignok momsen (VAT) fordi Norge ikke er medlem i EU, men titusener blir det likevel.
GjenopprettetMedlem
Uff, ja... det var sant. Det blir
dyrt, detÂ

GjenopprettetMedlem
"Aventura":
Helt greit Ä legge inn linker om nettsider, vi bÞr vÊre obs pÄ.... men mÄten det blir gjort pÄ her... er motbydelig!
Det sprer sĂ„ dĂ„rlige vibber.... Og at flere her applĂ„derer dette, fĂ„r meg til Ă„ vurdere en lang pause herfra....Â
Det er nÞyaktig slik jeg vil karakterisere store deler av David S. sine skriverier pÄ Internett helt siden 1999. Samt hans bedrifter pÄ dette nettstedet vi er pÄ nÄ, siden 2005. Men han la ikke bare inn linkene, han limte inn meterlange sitater fra disse stedene, og en god del ganger gjorde han det uten Ä oppgi noen link eller kilde. Det gjelder ogsÄ opphavsrettslig beskyttet materiale.
Anonymous
"Final Tribe":
"Malaika":
"torstein":
Volden er en lav sak, det harmonerer ikke
med topperfaringer. SÄ den mÄ ut. Enkelt og greit.
Ja.
Det er lett Ä si, men er det sÄ lett ?
Om man er trengt opp i et hjĂžrne, hvilke sider viser seg da?
Hvordan fÄr man den ut?
Frykten og overlevelseinstinktet,-egoet viser seg vel fyrst?
Kva med Ă„ observere/analysere denne og den?
Kommunisere?
Heise eit lite ,kvitt flagg i ein viss fart?
Er ikkje dette noko av det me skal lĂŠre om her inne?
Det er hardt,men.. 
Og vis det ikkje hjelp,skal ein likevel legge hovudet pÄ blokka og stole pÄ at bÞddelen besinner seg. 
Vi lever i en verden hvor det er vanskelig Ä erkjenne og innse at alt man tenker,fÞler og reagerer er fragmenter av sin egen bevissthet. Ikke sÄ lett nÄr man drasser pÄ med et lass av ubearbeidete negative ego-mÞnstre.
Jeg ble mer bevisst pĂ„ det nĂ„ nylig Ă„ skille mellom ordene Ă„ reagere og respondere et innlegg som blir skrevet pĂ„ et forum. NĂžkkelen er Ă„ unngĂ„ Ă„ ta ting personlig. Det er en kunst i seg selv. Fordi alt man leser eller hĂžrer om er fragmenter av ens bevissthet - seg selv pĂ„ godt eller vondt. Lyst eller mĂžrkt. Dualiteter altsĂ„. Hva vil si Ă„ vĂŠre bevisst? Ă
gÄ igjennom uendelig mange erkjennelsesprosesser i livet om det ene og det andre blant annet. Negative ego-mÞnstre som har en forlenget arm i den indre kritikeren/dommeren har uendelig mange stÞttespillere og mÄter Ä komme frem pÄ i denne verden. Kunsten er Ä skille mellom ting og tang og balansere alle sider som har med dualitet Ä gjÞre.
Anonymous
I forhold til innlegg som nesten glamoriĂžser Ă„ndeverden, linker til hvordan komme seg opp og frem pĂ„ hurtigst mulig mĂ„te. Det er det som jeg anser som farlig. For Ă„ndeverden er ikke glamor og bare glede. Det er mye som mĂ„ jobbes med FĂR man er klar for Ă„ se hva den kan innebĂŠre av bĂ„de de gode og negative energiene.
SÄ du tror ikke eller er Äpen for at det finnes bevissthetsnivÄer hvor man ikke erfarer dualisme? For meg er det naturlig at de finnes. NÄr man er ferdig med alle sine liv her pÄ Jorden - er ferdig utlÊrt sÄ vil man vÊre i dimensjoner og nivÄer hvor det ikke er dualisme blant annet. En vil bli utrolig overrasket over hvor mye Universet egentlig har Ä by pÄ av dimensjoner og nivÄer og erkjenne at vi lever pÄ noe av det laveste nivÄet som eksisterer......fordi det er dualiteter her blant annet. Og hvor energiene har en sÄ kraftig fortetthet.
GjenopprettetMedlem
"Melchizedek":
I forhold til innlegg som nesten glamoriĂžser Ă„ndeverden, linker til hvordan komme seg opp og frem pĂ„ hurtigst mulig mĂ„te. Det er det som jeg anser som farlig. For Ă„ndeverden er ikke glamor og bare glede. Det er mye som mĂ„ jobbes med FĂR man er klar for Ă„ se hva den kan innebĂŠre av bĂ„de de gode og negative energiene.
SÄ du tror ikke eller er Äpen for at det finnes bevissthetsnivÄer hvor man ikke erfarer dualisme? For meg er det naturlig at de finnes. NÄr man er ferdig med alle sine liv her pÄ Jorden - er ferdig utlÊrt sÄ vil man vÊre i dimensjoner og nivÄer hvor det ikke er dualisme blant annet. En vil bli utrolig overrasket over hvor mye Universet egentlig har Ä by pÄ av dimensjoner og nivÄer og erkjenne at vi lever pÄ noe av det laveste nivÄet som eksisterer......fordi det er dualiteter her blant annet. Og hvor energiene har en sÄ kraftig fortetthet.
Hva universet har Ă„ by meg, tar jeg nĂ„r tiden for MEG er moden for det. I mellomtiden fĂžlger jeg kun min vei....hvor jeg har alle hjelpemidler tilgjengelig her og nĂ„! Jeg sĂžker innover meg selv etter mine hjelpere og kraftdyr jeg har tilgjengelig NĂ
....for at jeg skal komme videre i prosessen.
Jeg sÞker ikke utover noe annet enn de situasjoner/valg...som dukker opp i min vei. Jeg oppsÞker ikke dimensjoner eller bevissthetsnivÄer jeg ikke har snÞring pÄ, eller som jeg ikke vet hvordan hÄndtere.
PÄ min erfaringsvei har jeg lÊrt Ä ta ett skritt av gangen. Da blir ikke fallet sÄ veldig hardt og brutalt! Samtidig som jeg fÄr med meg alle aspekter av det jeg skal lÊre, oppleve, jobbe med pÄ dette trinnet.

Anonymous
PÄ min erfaringsvei har jeg lÊrt Ä ta ett skritt av gangen. Da blir ikke fallet sÄ veldig hardt og brutalt! Samtidig som jeg fÄr med meg alle aspekter av det jeg skal lÊre, oppleve, jobbe med pÄ dette trinnet.

Grundighet er viktig. Det er jeg vant med. Men vi lever i en tid nĂ„ hvor aktivering av koder i vĂ„r bevissthet fra tidligere liv er veldig sentralt for flere mennesker verden over og at man kan ta flere steg pĂ„ kort tid er naturlig. Men jeg tar alltid et steg tilbake eller to pga min egen grundighets-Ă„nd vil vĂŠre med Ă„ ha noe Ă„ si. Jeg har jo reflektert siden jeg var et lite barn om alt mulig rart som skjer i livet. SĂ„ jeg har det innabords fra tidlig barndomsalder.Â

Sensis [Crawler]
Jeg stenger denne trÄden. Og spar oss for fremtidige Melchizedek-utdannelse-erfaringer-misjoneringer.
ailo gaup