Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg ser ganske ofte det er snakk om lange innlegg om alt mulig når det omhandler temaet Melchizedek metoden.
Er ikke dette sjamansonen?
Alt virker så overdimensjonalt at jeg ser problemet med å lande på jorda når jeg leser litt av disse innleggene.
Anonymous
har googlet. ingen intresse av dette. Men alle finner sin vei å gå

Anonymous
Jeg har et bokprosjekt angående mine erfaringer med Melchizedek-utdannelsen - og de som er interessert i å vite mer detaljert - kan søke på Melchizedek her på sonen - men det er bare bittesmå fragmenter av hva det er - så det er bedre å sende pm til meg og jeg respekterer valget til moderatorer og administrator om å ikke skrive så mye mer om det her egentlig. Send meg pm - så kan jeg svare på hva det er.
Anonymous
Ellers takk. Men er ikke intressert.
Anonymous
Du har nok kommet til feil forum Melchizedek.
Jeg vil bare sitere ailo gaup her da jeg ble medlem av dette forumet.
Har du lest dette før:
Dette er en sone for sjamanisme, sjamantradisjoner og sjamanrelaterte aktiviteter, mytologier og synspunkter. Her kan du lese om forskjellige tradisjoner som utgjør sjamanenes verdensarv. For det finnes en slik verdensarv, i dag tilgjengelig gjennom lærere fra levende kulturer, lokale tradisjoner, og for noen også gjennom tradisjoner i egen familie.
Det står flagget på forsiden.
Jeg ønsker at du ser hva du skriver her på Debattsonen i forhold til dette. Hva kan du bidra med? Hvilke førstehåndserfaringer har du? Hvilke faglige informasjoner kan du komme med? Har du kommet over nye kilder om sjamanveien? Har du gjort noen nye erfaringer? Hvordan kan du bringe kunnskapen frem i lyset? Hva vil du virkelig vite?
Men før du spør, sjekk rundt på Sjamansonen, kanskje finner du svaret der allerede...
Jeg syns Debattsonen er blitt for defokusert. Det er altfor mye her som er uten klar relevans for temaet for denne siden.
Jeg ønsker at det skal være høyt under taket her. Men det er et tak.
I første omgang er det å finne der sidens fokus ligger. Så kan det finnes i din selvbesinnelse og selvinnsikt. I siste omgang kan jeg ta på meg jobben som taktekker...jeg vil helst slippe det.
La oss ikke gjøre Debattsonen til en skravlesone.
Ailo Gaup