Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
Her kan man skrive alt man e fornøyd med i livet
eller akkurat nu
I dag e æ fornøyd med meg sjøl.
Æ har hatt en hælvetes dag på jobb.
Svidd maten som skulle serveres til lunsj. Tapt et veddemål. Rota bort nøklene. Glemt å poste ett viktig brev.
Vært trøtt, og sliten etter gårsdagen......
men..............æ har holdt humøret oppe, og tilogmed ledd av meg sjøl, fordi æ har vært så klønat i dag. Nu e arbeidsdagen slutt. Å æ kjenne meg enda mer fornøyd. For nu skal æ krype opp i sofaen, under ullpleddet og slumre litt. Kansje drømme litt om ting som har skjedd, og ting som kan skje.
GjenopprettetMedlem
ikke så verst!

GjenopprettetMedlem
I dag har jeg det
så bra.... hehe...

Har ingen grunn for det da... men alikevel...

GjenopprettetMedlem
Jeg er veldig fornøyd idag, for jeg har sovet godt og er fri for gruff i topplokket.
Og så har jeg tatt en ganske viktig telefon, og enda ikke begynt på en flere dager gammel oppvask.
Likevel vet jeg at det blir gjort, hehehe, og det er nuh!

GjenopprettetMedlem

SEO Crawler
jeg er veldig fornøyd
med at jeg er sånn
passe fornøyd
og slik får tøyd
fornøydheten
GjenopprettetMedlem
Jeg er fornøyd med at jeg brukte medisinen Alligatoren ga meg i natt; jeg tok bladet fra munnen og kalte en spade for en spade, og spadde møkka tilbake til den som ga den fra seg og trodde at jeg ordnet opp i biffen.

moskus
GjenopprettetMedlem
Jeg er rett og slett fornøyd
RITA

GjenopprettetMedlem
Jeg er fornøyd med å ha trosset legeskrekken og snakket med han om en time hos psykolog og svart på masse spørsmål, uten å bli så veldig usikker eller satt ut, unntatt da det berømte "trener du?" spørsmålet kommer. Jeg HATER det spørsmålet, for jeg vet legen mener jogging og det liker jeg ikke, men ellers fornøyd seh. Og så er jeg fornøyd med at jeg ikke nekta blodprøve og fikk ligge på eget rom til jeg ikke så stjerner lenger og at jeg sa ja takk da sykepleierdamen kom inn og spurte om jeg ville ha vann (imotsetning til "neida, jeg vil ikke være til bry").
Videre er jeg fornøyd med at jeg ikke ble veldig flau da legekontordamen som skulle skrive ut regning, måtte spørre meg to ganger om navnet mitt, fordi jeg sto i min egen verden og studerte et lite menneskjeskjelett, som hadde fått seg lue. Den var orange.
Foresten også veldig fornøyd med at jeg ikke friket ut da blodprøvedamen, sier "hm!" veldig skeptisk, mens hun stikker inn sprøyta.
Fornøyd med at jeg kom meg ut til den store steinen i skogen, som dukket opp i tankene mine og ulven løp bort til frakkejakka og sa at jeg skulle bli med og så satt jeg der litt og gjore en slags reise, oppå steinen. Men jeg er ikke så fornøyd med at jeg ikke turte å ule med ulven, da den ba meg om det. Det er så vanskelig å oppføre seg sånn, når det kunne tenkes at noen kunne høre det.
Så etterpå, var jeg fornøyd med at jeg fant en link her inne om hvordan en kunne kutte avhengighets bånd og jeg gjore det på hele familien min og mottok healing fra hjelper og det dukket opp minner og andre vanskelige ting, men jeg holdt ut og holdt ut og holdt ut, helt til det var ferdig.
Så etterpå, er jeg fornøyd med at jeg gikk en tur ut i kvelden og så på fullmånen så lenge at den gjore meg glad og så lot jeg være å gå bortom foreldrene mine i den tro at de kunne lindre mine indre sår. ISteden forsøkte jeg så godt jeg kunne å trøste meg selv, ikke lengte etter selskap. Men la bekken være en venn i kveld.
PHEW....det var mye å være fornøyd med. Dette her må være terapeutisk veldig bra for selvtilliten, jeg var ikke i utgangspunktet så fornøyd, men nå ser jeg jo meg selv nærmest som en helt :w00t:

GjenopprettetMedlem
Flott tråd du har startet, Heididi
Jeg er fornøyd med at snøen og isen renner vekk for hver dag
Jeg er fornøyd med at healingen jeg driver med sprer seg
Jeg er fornøyd med å ha "overlevd" vinteren
Jeg er fornøyd med at både de små tulipanene og de små påskeliljene jeg har i potte snart springer ut
Jeg er fornøyd med at kreativiteten blomstrer
Jeg er fornøyd med familien jeg valgte meg da jeg skulle gjenfødes
Jeg er fornøyd med guidegruppen min

psbot [Picsearch]
Akkurat nu e æ fornøyd med å ha starta jeg-er-veldig-fornøyd-tråden.
Æ blir glad av å lese om alt folk e fornøyd med.
GjenopprettetMedlem
Jeg er fornøyd med å kunne være misfornøyd -og vite at det er to sider av samme sak

GjenopprettetMedlem
Æ e førnøyd med at æ fikk lånt mæ en bærbar PC når min stasjonære kræsja, sånn at æ kan få læse æ e veldig førnøytråden!
GjenopprettetMedlem
I dag e æ veldig fornøyd med at æ i går nøyde meg med å tro at i dag var i morgen og oppdage at jeg hadde fornøyelig rett

GjenopprettetMedlem
Jeg er først og fremst fornøyd med å se at familien min blomstrer. Å se den vokser.
Jeg er fornøyd med livet mitt, med all motgang og medgang.
Jeg er fornøyd over at jeg har trosset noen egne satte grenser.
Jeg er fornøyd med at jeg endelig har begynt å høre mer på intuisjonen min.
Jeg er fornøyd over at vi går våren i møte.
Jeg er fornøyd over denne tråden og over at jeg en gang for to år siden fant denne sonen!
GjenopprettetMedlem
Jeg er fornøyd med at leiligheten trenger rengjøring, for det vil si jeg har en.
Jeg er fornøyd med at jeg skal skifte sengetøy, for det vil si vi har en seng å sove i.
Jeg er fornøyd med at barnerommet er rotete, det symboliserer barneglede og latter.
Jeg er fornøyd med skittentøyet til vask, det er klær som holder oss varme.
Jeg er fornøyd med å bettale strømregningen, det vil si vi har lys og varme.
Jeg er fornøyd med at vi lever godt og har det vi trenger, og at neste mnd lønning sørger for at veiavgiften blir bettalt. Er glad for veiavgiften, det betyr at vi har en bil som tar oss dit vi måtte ønske, og fortsatt starter når nøkkelen vris om i tenninga.
Er storfornøyd med det nydelige været som er i dag, det betyr jo at varmere og lysere tider kommer oss i møte.

GjenopprettetMedlem
Jeg er glad for denne tråden, for den gir meg mulighet til å si-
jeg er veldig fornøyd med at jeg (tilsynelatende) kjørte livet mitt i grøfta,
for det har gitt meg mulighet til å se meg selv i større klarhet.

GjenopprettetMedlem
"bluestorm":
Jeg er glad for denne tråden, for den gir meg mulighet til å si-
jeg er veldig fornøyd med at jeg (tilsynelatende) kjørte livet mitt i grøfta,
for det har gitt meg mulighet til å se meg selv i større klarhet.

Yepp Gluestorm

Akkurat det samme går jeg og føler på, i sterkere grad for hver eneste dag som kommer...
GjenopprettetMedlem
Jeg er fornøyd, for jeg maler et gigantisk bilde, det er urkraften som trenger seg ut i oker og blått. Det er herlig, det er altoppslukende, men det er lørdag, så jeg er så fornøyd. Hører på fantastisk musikk og venter på storm, kan man ha det bedre? Barnet sover, det er en velsignet fred ute i skogen, og jeg koser meg og er så fornøyd for at dere er der ute slik at jeg slipper å være alene...
Fornøyd, ja.
GjenopprettetMedlem
Månestråle, fantastisk herlig å lese!
Cenobit, hi five!
Ville bare si det!

Anonymous
Jeg er strålende fornøyd med barnestolen jeg nå holder på å male, med motiv av snehvit og de små skogsdyra. Denne blir bra!
Blir i så godt humør av disse eventyr-figurene. Blir som barn igjen!

Anonymous
Jeg er veldig fornøyd når jeg ser all kjærligheten rundt meg,

og alt jeg har å være takknemelig for

GjenopprettetMedlem
jeg er veldig fornøyd med livet... fordi jeg lever
mvh jim
GjenopprettetMedlem
Jeg er ikke fornøyd, vet ikke hvorfor enn gang

psbot [Picsearch]
æ e fornøyd
fordi æ har så mange gode venner
som skjønner ka æ trenger