Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hva er det som svever rundt i rommet her...?
Det er ikke røyk... Bildet er hentet fra et prospekt på et hus som er lagt ut til salg nylig.
Bodde selv i dette huset i en periode på to år, og jeg kan love at DER var det mye som skjedde.. Vi hadde prest og sjaman for å rense. Rekorden var en uke ro, og det var etter at presten hadde gått runde i huset med hellig vann og bønn. Hører med til historien at denne presten ikke trodde at det fantes gjenferd før besøk i det daværende huset vårt...
Det gikk da godt, men gjett om det var en prøvelse.

GjenopprettetMedlem
jeg ser røyken

Anonymous
Hmmm er det gardina nederst til høyre ved vinduet??
Syns det ser ut som øyne jeg

GjenopprettetMedlem
Bildet er ikke manipulert. For dere som har peiling på photoshop vil klare og se at denne "røyken" også ligger bak og rundt bordet og stolene..
Huset ligger forresten et steinkast unna en kirkegård og kanskje det er derfor det er så mye besøk der???
GjenopprettetMedlem
Lilly. Jeg såg det ikke før nå. FY flate....
Åndene blir vel ikke sinte på meg nå håper jeg.
Da sletter jeg bildet med det samme. Kødder ikke!
Anonymous
Jeg har hatt mye rare bilder.
Slettet de fordi en god venn av meg sa jeg burde...
Men uten de og ei jeg har veldig respekt for, hadde jeg ikke funnet ut det jeg vet nå.
Som betyr veldig mye!!
Det må du nesten finne ut av selv tror jeg. Hva syns du?
Og hvorfor lot de deg ta bilde av de?
Klem
GjenopprettetMedlem
Jeg har ikke tatt bildet.
Det er mest sannsynlig eiendomsmekleren som har tatt bildet... Klar beskjed kanskje? Stay away!
GjenopprettetMedlem
Interessant bilde. Datteren min opplever ofte mye røyk i leiligheten, hun får panikk og tror det brenner, men det lukter ikke av det. "Røyken"" forsvinner like fort som den oppstår. Det er mye rart som skjer i huset hun bor i. Tror selv at en ånd kan vise seg på den måten, men sikker er jeg ikke.
GjenopprettetMedlem
Hmmm.... En veldig trist en ... der ved veggen til venstre..... Hjerteformet ansikt, med triste øyne og skjegg....
Virker som han har vært der lenge... stakkarn...
GjenopprettetMedlem
Hvordan kan det ha seg at et spesielt hus kan ha så veldig mye aktivitet.. Som sagt, så bodde jeg og min familie i dette huset i en periode på vel to år, men vi måtte flytte derifra, for vi klarte ikke mer... Vi solgte og flyttet derifra. Rett og slett.
Uten overdrivelse ble det sendt godt og vel 100 sjeler til den andre siden........Men det kom nye hele tiden. På meg selv hadde jeg på det meste, som en sjaman såg, fem sjeler på meg.. Snakk om slit!! Ungene og min bedre halvdel slet veldig de også. I denne perioden begynte jeg og virkelig utforske det alternative. Den erfaringen var smertefull men svært lærerik. Nå kunne jeg hjelpe hvileløse sjeler over til den andre siden. Også med bruk av "makt"... Går ann det også. Kommandere.
Området hvor huset ligger på ble totalt utslettet og nedbrent av tyskerne under 2.verdenskrig. Bare et kapell som ligger vel 100 meter fra huset stod igjen. Det var et område hvor fattigfolk bodde. Mulig var det en gammel kirkegård der også, om ikke rett under så like ved.
Kanskje dette kan være grunnen for den aktivitet som var og er i det huset?
Hva vet vi vel?
GjenopprettetMedlem
Skal ikke se bort ifra det - at historien du forteller forteller noe om hvor lite vi vet

Helt utrolig! Det er mye da - mellom himmel & jord. Har selv sett "røyk" på bilder ved
et par anledninger. Det er spennende - kanskje for spennende noen ganger
En gang gikk min venninne og jeg for å ta bildet av en gammel "hellig" stubbe i skogen -
vi planla dette dagen i forveien - og gikk målrettet avgårde med kamera i lomma

Da vi fremkalte bildet var han der gubben - han steg liksom "ned" i stubben fra "oven" -
og materialiserte seg i "røyk's form" nederst ved bakken. Liten & krokat - han e god å ha

Har snakket med han i mange år - d.v.s. vi snakker ikke så mye - bare takker
& knakker 3 ganger på stubben

Han bestemte seg for å vise seg for oss rett og slett -
det tror nå jeg
Det er mye vi ikke vet....
Hexedoktor'n