GjenopprettetMedlem
Jeg er streng!!!
flere personligheter,flere nick ,hva er dette for nå? psikopater eller shisofrener. Jeg synes det er bedrittent.
Neida,jeg bare tuller.
Det er egentlig samme for meg.

GjenopprettetMedlem
Sukk... Om vi kunne bry oss litt mindre, og bry oss om litt mer....

GjenopprettetMedlem
"dimi":
Jeg er streng!!!
flere personligheter,flere nick ,hva er dette for nå? psikopater eller shisofrener. Jeg synes det er bedrittent.
Neida,jeg bare tuller.
Det er egentlig samme for meg. :biggrin:
Har tatt oppfordringen og presentert meg selv. Faktisk så trodde jeg at jeg hadde gjort det, men det var i en annen tråd. Men enig med at det er litt forvirrende med flere kontoer. Det blitt som Dimi ovenfor her... Da kan man igrunn starte en diskusjon og holde den gående helt selv...

AdsBot [Google]
Jeg får legge inn noen ord her, i og med mitt nick er blitt nevnt her.
Det blir spekulert på om det ligger noe ondt bak det å skifte nick. Jeg kan med hånden på hjertet si, at slik er det ikke i mitt tilfelle. Og det er trist at noen oppfatter det slik.
Men kan dere som føler det slik, se litt bort fra dere selv også her, ikke ta alt personlig? For det kan finnes mange grunner. F.eks.
mitt liv trenger ikke være som
ditt og
ditt og
ditt. Vi kan være i forskjellige livssituasjoner, eller vi vil frigjøre oss fra noe som har blitt en begrensning, eller vi ønsker å gjenskape
Mysteriet. Alt er ikke A4 ~ heldigvis
Så hvorfor blir noen så redde for det som er ukjent? Hvorfor oppleves det så truende? Kan man ikke lese et innlegg, som kan berøre hjertet (positivt eller negativt), uten å kjenne personen bak? Dette er tross alt et nettsted, som etter hvert har blitt ganske omfattende. Og har man slike kontrollbehov, vil det jo bli ganske uutholdelig etter hvert...
Sjamansonen er i mitt hjerte. Til tider har det vært magisk her inne, og stor inspirasjon å hente. Andre tider ikke. Nå er vi inne i en sistnevnte periode, slik jeg ser det.
Det er en tid for alt, så inntil videre, vil jeg være Gjest.
Hilsen Liljee (siden 2005 til 2008)

GjenopprettetMedlem
Hei, Liljee
Ja, jeg nevnte ditt navn, det var bare tilfeldig, jeg skrev alle de navnene jeg kom på akkurat da. Jeg har ikke dermed sagt at det skal ligge noe ondt bak å skifte nick.
Jeg var simpelthen frustrert over at det var så mye på en gang, dobbeltnick, nye identiteter osv. Jeg syns vi har fått i gang en fin debatt på dette. Altså ingenting er retta mot enkeltpersoner fra min side hvertfall.
Det er trist at du ikke synes sonen er inspirerende for tiden. Jeg har mange ganger blitt inspirert av det du skriver, så jeg er i hvertfall glad for at du ikke har meldt deg helt ut.
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
jeg er so sjizofrein at det holder med et navn.
det virker for meg som et anker i et oppekavet hav.
en kraft å forholde seg til
å men så kan jeg skifte personlighet så mye jeg vil inni navnet
det er det jo ingen som ser.
eller hur?

(repsect)
GjenopprettetMedlem
Jeg har heller ikke ment at det har ligget noe ondt bak. Jeg bare spurte hvorfor noen bytter til ett annet nick etter hvilke tråder som blir tatt opp osv....(da mener jeg de som ikke har bare ett nick, men flere)...
Det at man har ett nick...å skifter profilnavn er noe annet....MEN, det også er vanskelig å få med seg.
Bla...Lilljee....jeg visste ikke at du hadde byttet til Illuminia før stridshjelp skrev det i denne tråden. Og når vi diskuterer i enkelte tråder...å det plutselig kommer et nick enn aldri har sett før...men som har opparbeidet seg mange innlegg likevel, da blir jeg helt forvirra...det er da jeg kan bli en smule irritert...eller mer *klø meg i hodet* og lure på hvem er dette.
I det virkelige liv er vi avhengige av å ha navn å forholde oss til. Ikke at navnet i seg selv er av betydning, men for at vi skal kunne lettere kjenne igjen folk og fe.
Slik syns jeg det er i nettverden også. Jeg tror at det kan oppstå konflikter lettere også...ved at noen plutselig bytter nick uten å si i fra....skriver i tråder og man føler man kjenner dem, men har ikke snøring likevel på hvem det er.
Her inne er det eneste stedet i hele nettverden jeg utleverer meg selv så personlig. Og det er fordi her inne har jeg følt trygghet ved at jeg har blitt kjent med mange av dere....enten kun på nett, men også privat. Og for meg er det en trygghet at jeg har dere å forholde meg til. Å når det plutselig kommer inn noen splitter nye nick...man ikke vet hvem er, men som man ser likevel har vært her en stund, syns jeg det er blitt litt vanskeligere å åpne meg så mye.
Jeg ønsker som moderator....en presentasjon eller et hint når man skifter nick! Ikke for min trygghetsskyld, men av vanlig høfflighet og respekt!
GjenopprettetMedlem
Skal jeg skrive ny presentasjon

GjenopprettetMedlem
"Gjest":
Det blir spekulert på om det ligger noe ondt bak det å skifte nick. Jeg kan med hånden på hjertet si, at slik er det ikke i mitt tilfelle. Og det er trist at noen oppfatter det slik.
Men kan dere som føler det slik, se litt bort fra dere selv også her, ikke ta alt personlig? For det kan finnes mange grunner. F.eks. mitt liv trenger ikke være som ditt og ditt og ditt. Vi kan være i forskjellige livssituasjoner, eller vi vil frigjøre oss fra noe som har blitt en begrensning, eller vi ønsker å gjenskape Mysteriet. Alt er ikke A4 ~ heldigvis 
Så hvorfor blir noen så redde for det som er ukjent? Hvorfor oppleves det så truende? Kan man ikke lese et innlegg, som kan berøre hjertet (positivt eller negativt), uten å kjenne personen bak? Dette er tross alt et nettsted, som etter hvert har blitt ganske omfattende. Og har man slike kontrollbehov, vil det jo bli ganske uutholdelig etter hvert...
MSjamansonen er i mitt hjerte. Til tider har det vært magisk her inne, og stor inspirasjon å hente. Andre tider ikke. Nå er vi inne i en sistnevnte periode, slik jeg ser det.

Har kjent på det samme som deg, Liljee. Du fikk satt ord på akkurat det jeg har følt i det siste...
Men med deg her blir det mer magiskt igjen!

GjenopprettetMedlem
"Gjest":
Men kan dere som føler det slik, se litt bort fra dere selv også her, ikke ta alt personlig? For det kan finnes mange grunner. F.eks. mitt liv trenger ikke være som ditt og ditt og ditt. Vi kan være i forskjellige livssituasjoner, eller vi vil frigjøre oss fra noe som har blitt en begrensning, eller vi ønsker å gjenskape Mysteriet. Alt er ikke A4 ~ heldigvis 
Sjamansonen er i mitt hjerte. Til tider har det vært magisk her inne, og stor inspirasjon å hente. Andre tider ikke. Nå er vi inne i en sistnevnte periode, slik jeg ser det.

Jeg er enig med deg, Liljee. Og jeg håper inderlig du ikke forsvinner helt.
GjenopprettetMedlem
Jepp! Takk du modd!
Det er rom for oss alle....selv om vi ikke alltid er enige med hverandre!