Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Har prøvd å finne litt ut hvilken vei jeg skal gå.. Alt fra jobb, studier og lign. Mye positivt har skjedd siste året og man har forandret seg. Føler seg til å gripe fatt i nye ting, og legge fra seg ting som har vært før.
Men det sies at den beste gode energiene og tankene på ting er den man får av andre....
Kanskje noen som vil prøve seg her ute å gå inn å se i meg... Hvilken vei..kanskje noen andre det vises for..
Ta en slik reading som mange kaller det..
GjenopprettetMedlem
en reading...?
mener du at jeg skal spå deg i kaffegruten?
GjenopprettetMedlem
Jeg laser på din avatar!
Du skal gi bort alt matiriele til meg,også jeg skal skaffe deg en plass opp i himmelen.
Når du har gitt alt fra seg til meg ,skal du begynne å missionere for meg slik ,at din plass oppe i himmelen skal bli oppgradert.
He he. en spøk!
Jeg tviler sterk på om noen kan lese veien din for deg.
Avhenger ikke din vei av valgene dine? ,og de valgene gjør du selv!
Anonymous
Joda, helt klart. Men det er lov å spørre =) Vet jo noenlunde selv, men noen ganger er det forskjellige mennesker man treffer som virkelig kan vise veien videre..Uansett..om det er noe ord, handlinger ja. alt mulig egentlig:)
GjenopprettetMedlem
Men det sies at den beste gode energiene og tankene på ting er den man får av andre....
For meg er den beste og eneste riktige energiene den man får av sin egen intuisjon! ;D
Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med mer enn det! :)
Anonymous
"Silva":
For meg er den beste og eneste riktige energiene den man får av sin egen intuisjon! 
Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med mer enn det! 
Mente healing, gode energier og hjelp fra andre til å sette perspektiv på ting:) Man er seff sin egen lykkesmed:)
GjenopprettetMedlem
Hei Sarah Elisabeth
Du vet nok best - langt inne i deg - hva som er riktig vei å gå.
Men jeg skjønner å noen ganger er det bare så godt når noen kan bekrefte å veien en velger, er den rette
Ellers er jeg enig med deg Silva!
GjenopprettetMedlem
Hei!
I dag dukka dette diktet opp i hodet mitt og jeg tenkte jeg skulle søke på nettet for å finne teksten. Jeg står som du overfor veivalg nå, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Håper det kan være til nytte, det heter "Din Veg" av Olav Håkonsen Hauge.
http://www.skoleforum.com/stiler/analys ... px?id=1949
Mvh Stridshjelp
Anonymous
Hei Sarah!
Tror at du i deg allerede har svarene på dine egne spørsmål, men at du søker en bekreftelse på at det er riktig det du tenker. Kansje finnes det ikke noe fasitsvar, noe entydig. Veien blir til mens vi går og det finnes flere veier til målet. Også de mål vi enda ikke ser.
GjenopprettetMedlem
Ja...
Hva er du lidenskapelig opptatt av? Sats på noe som får tiden til å stå stille... der hjertet er med.