Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Nå har jeg fulgt denne sonen et halvt års tid eller no' - og jeg synes dere er veldig flinke -
så jeg vil skryte litt - av dere. :)

Her inne er det en haug med folk som alle har gått noen år ved LHS - noen lengre enn andre - noen har tatt andre fag, men summen av all vår kunnskap kommer tilnytte for hverandre. Vi deler tid og erfaringer - vi setter ord på vanskelige temaer som ydmykhet, moral, ensomhet, død og liv og kjærlighet - og vi setter ord på den åndelige veien. Vi deler våre (noenganger) innerste følelser og våre liv. Vi får råd - trøst - oppmuntring - respekt - aksept og kjærlighet tilbake. Det styrker.

Vi er store og små. Vi er på mange forskjellige stadier - vi har forskjellig alder. Noen er 14 år - andre er - hva vet jeg - 80 år? :)
Et mangfold det står respekt av.

Takk til alle - gamle og nye og til alle gjestene. Takk for at dere er her, og takk for at dere er akkurat der dere er og er den dere er.
Takk til Ailo som gav oss muligheten til å lære av hverandre - så vi kan vokse og gro - spre beskyttelse, healing og kjærlighet til alt og alle.
(Ingen nevnt - ingen glemt.)

Alle har vi en ting felles : kjærligheten til Store Ånd. :)

:respect:

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Jeg er så enig med deg..  :respect: :respect:

Dette er et forum, nei en sone med lys og varme  :)

Alle har vi en ting felles : kjærligheten til Store Ånd. 
  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg er så hjertens enig Hexedoktor`n!

Takk alle  :respect:
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Jeg er så hjertens enig Hexedoktor`n!

Takk alle  :respect:

Slenger meg på skrytet og takker også alle :eusa_clap:

RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
Hmmm... du sier noe der Hexedoktor, det streifer meg at hvis en ikke ser seg godt kan man faktisk snuble over noen virkelig fantastiske gullkorn og tilfeldigvis komme i skade for å si noe fornuftig innimellom alle  :biggrin:  :P  :eusa_liar:  :eusa_clap:  :respect:  :beer: og  :razz: også...  :innocent2: