Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg gikk tur med hunden min nettopp. Jeg var ute lenge, og bare tuslet rundt, og lyttet, så vakkert.
Lukket øynene og høret alle fuglene, sjøen som skvulpet mot bergene. hørte trærne som svaiet forsiktig.
Jeg kom til en stor tre-stubbe, og stoppet og stilte meg opp på stubben, en tykk og gammel stubbe, der det har stått et kraftig tre engang.

Jeg rettet ut hendene og latet som jeg var treet som stod der, og hendene mine var greiner, og jeg kjente guds, den store skapers energi strømme igjennom meg, næring fra moder jord og den stor kraft..
Det var veldig godt , og jeg kjente våren på hele kroppen..

Jeg sto der lenge, og følte energien strømme igjennom meg, og bare lyttet og var.
En herlig følelse.
Endelig vår :) :)

Det var så fin opplevelse jeg måtte bare skrive det her  :) ;)

Nå kommer våren og sommeren folkens :biggrin:

lys og varme fra hans
GjenopprettetMedlem
WEEEEEEEEEEEEEEEE!
GjenopprettetMedlem
Flott opplevelse du hadde der!  :biggrin:

Har gått tur i dag selv...å hvitveisen har kommet. Jeg har sett årets første bie.

Det er våååååååååååååååååååååååååår!  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Jaaaaaa  :biggrin:  det summer rundt en og annen småtrøtt bie her og ja  :) :biggrin: og krokus, påskeliljer, hvittveis. og hestehov og og  :eusa_dance: :eusa_dance:
WEEEEEEE ja.. det er så herlig :) :)

Jo, jeg anbefaler og prøve og være et tre. Det var deilig  :)
GjenopprettetMedlem
Deilig å lese :eusa_dance:
Her var tynn is på fortauet i morges,men håpet er stort om at det også slutter. Har allerede for mange uker siden sett sommerfugler :w00t: Tviler på at de overlevde (vi har hatt snø etterpå).

Har funnet fram sykkelen nå og skal sette bort sparken i helga. Vinterstøvlene skal også bort. Deilig!!!