Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ja,det nærmer seg messe på Kongsberg igjen.

På Smeltehytta på Bergverksmuséet 25.-27.april.
Mer info på www.yinyanghuset.no

Er det flere som skal dit? Kanskje ha stand eller foredrag?
Jeg gleder meg til å være messemedhjelper denne gangen. Treffe nye mennesker :eusa_dance:

Kanskje vi sees?
GjenopprettetMedlem
Ja, jippi. Første gangen på Kongsberg. Jeg kommer, skal ha stand, foredrag og suge til meg stemning og ........
Gleder meg...
moskus
GjenopprettetMedlem
Kanskje jeg stikker innom. Har aldri vært på alternativmesse noen gang og denne er ikke så langt hjemmefra.

Men hvor er det henne? Skjønte ikke helt..smeltehytta? er det oppe ved gruvene eller noe sånt?
GjenopprettetMedlem
Hei Sommersky! Messen er på Bergverksmuséet som ligger ved Lågen inne i byen. Ved enden av bybroa ligger Den kongelige mynt og ved siden av ligger Bergverksmuséet. Det blir sikkert bra skilting.
Det er en koselig messe,ikke så stor som i Oslo osv. :)

Hei Moskus! Så spennende! Både stand og foredrag :eusa_clap: Hva skal du ha om?
GjenopprettetMedlem
Takk for svar!  ;D
GjenopprettetMedlem
Heia!
Jeg har akkurat vært og kikket på alternativmessa på Gjøvik. Det er første gang i byen, litt trangt var det, men bra stemning. Jeg tror spredningen av Alternativmesser ligger i tiden, for at alle som vil kan få anledning til å bli kjent med det mangfoldige miljøet som finnes innen det Alternative. Det er viktig å kjenne på hva som er aktuelt å gå nærmere inn på, for ikke å bli helt oppslukt av all energien i hallene. Samtidig tror jeg metningspunktet for antall messer nærmer seg. Jeg føler at det fort kan gå inflasjon i antall stand og at det er en vridning fra healing over på salg av dippedutter.
Hver messe har sin energi, temperatur og tiltrekker seg det den skal ha.
Sjamanene er representert på alle messene, slik også i Kongsberg - leser jeg ut av programmet.

Jeg representerer Oasen på Alternativmessene. Hovedområdet er healing, spesielt vekt på chakrahealing. Farger og krystaller er noen av verktøyene jeg bruker, men jeg vet hva den enkelte trenger og kan nyttiggjøre meg andre teknikker også.
I Kongsberg vil jeg seg om det kan være aktuelt med chakra-meditasjon også. Det vil vise seg.
Jeg gleder meg - kanskje vi treffes Arkadia?

moskus
GjenopprettetMedlem
Skal se etter deg jeg,Moskus :) Skal sjekke kartet og finne ut hvor du står.

Da driver du med ting jeg har syslet med opp gjennom årene,da jo 8) Jeg har lært chakra-meditasjon og jeg tatt et par kurs med Inger Næss.

Chakra-meditasjonen lærte jeg her på Kongsberg,men den læreren har flyttet,så det kan godt hende at du kan få folk til det her. Det skjer mye på Kongsberg. Har vært litt stille en periode,men i løpet av 1/2 år har det startet 2 sentere i gata jeg bor :wub: Etter at jeg sluttet med butikken min (alternativ) har det vokst fram en fin gjeng med healere og andre terapeuter.
Alternativmessene til YinYanghuset har jo holdt på i mange år,og de har nok også vært en fin pådriver.

Jeg går helst på messer som den på Kongsberg fordi energiene ikke blir fullt så heftige som på de store i Oslo osv. Klart det er mye energier med alle healinger og mye folk,men jeg synes det er mer positivt.

Snakkes :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
"moskus":

Heia!
Jeg har akkurat vært og kikket på alternativmessa på Gjøvik. Det er første gang i byen, litt trangt var det, men bra stemning. Jeg tror spredningen av

Jeg var også deltager på messen i Gjøvik, det var en koslig messe.
Og nå går turen til Trondheim i helgen hvor jeg også skal delta.
Noen som stikker innom den da?