Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg ber dere alle på samling, ikke la dere lure av det nye nicket, jeg er koko, eller coco og vil gjerne be dere hit til meg i skogen like ved drøbak. Dette er et flott sted litt inn i skogen med en stor hage, et lite aneks der jeg bor og et stort hus. stedet har en kolle som leder inn i svarteste skauen og på kollen planlegger vi å sette opp en lavvoo. Ta med trommer og instrumenter, mat, klær, mødre, fedre, sønner, døtre, drikke og annet kos og kom. Foreløbig så ser dette ut til å bli helgen 16-17 og 18de mai noe som kan lede til en litt ny vri på grunnlovsdagen. Veibeskrivning kommer når det nærmer seg, først er jeg bare interessert i å lufte dette for å kjenne på feedbacken. uansett så kan jeg nevne at vi trenger en pressening, 20x20 meter ca vi vil lage et økoraveparty med organiske instumenter, hehe. hvis noen har ideer og tips om et eller annet så plis mail meg eller pm meg eller legg inn noe i denne tråden. takk  og velkommen :)

Ps: Tråden skulle liggi under hendelser men det er ikke mulig for meg å benytte meg av funksjonene her, noe feil med sida.
GjenopprettetMedlem
kult..  !! 

dette vil jeg være med på!
GjenopprettetMedlem
Dette høres spennende ut! Jeg er definitivt med....  :eusa_clap:  :eusa_dance:
Du har vel med gitaren og din latterkrampeutløsende humor...?  ;)

Om den ligger under "Hendelser" går det ikke å legge inn tilbakemeldinger.... men det burde stå der også....  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Oi! Er muligens å finne i området,og då kan eg jo stikke innom,ei stund og kikke litt. :)
GjenopprettetMedlem
dette høres  jo morsomt ut.
GjenopprettetMedlem
Hei xoxo  :)

Lag en "plakat" skal jeg legge det inn på hendelser for deg.

Det er desverre bare moderatorer og admin som har anledning til å skrive på den siden.
Derfor er det greit at det er en egen tråd om dette her på "tips og informasjon", sånn at folk får gitt tilbakemeldinger.

IL
psbot [Picsearch]
Hei på deg xoxopelli.
Det va jo en super ide å lage samling igjen. For meg blir det umulig denne helga, for 17. mai betyr så mye for unga mine. Mye felles aktiviteter for klasse osv. Håper du kommer med ett tilbud om samling senere oxo. For æ vil veldig gjerne være med på det. Har samlinga hos wolf friskt i minne. Det va en super helg. Kos dokker masse, allr sammen.
GjenopprettetMedlem
:'( 17 mai helga passer dårlig for meg også! Men sier sim Heididi...håper på en annen anledning!  ;D
GjenopprettetMedlem
Den helga går ei for meg.
men det blir ett treff til høsten au  8)
Anonymous
hmm, det er bra jeg lufta dette her for det kan nok se ut som jeg avlyser det, så lenge folk heller vil rusle rundt med rød hvit og blått og iskrem på bunadskoa i russetoget mens kongen står å vinker på balkongen så blir det nok en annen dag. Jeg for min del er klar for å kaste bunaden i takt med korpstrommene i bytte mot et Remodunk i 120 bpm anytime.

ps: Da setter jeg opp en ny link i tips of informasjon når jeg vet ny dato.

pps: planlegger du vingertreff tell høsten ulv?
GjenopprettetMedlem
"xoxopelli":

pps: planlegger du vingertreff tell høsten ulv?

jupp, men dato er ikke fastsatt, jobber med "å legge kabalen"
Kommer tilbake med info seinere
GjenopprettetMedlem
godmorgen XO ;)

Avlysning  -
d va dumt :(

vi hadde tenkt å ta en tur innom -
vel, vel - en annen gang kanskje  :eusa_dance:

har ikke lyst til å vente på ulven helt til høsten  :razz:

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Hei, ja håper det blir en mulighet senere, dette hørtes morsomt ut !
"økorave" ??
hør på denne gulrotmusikken !!

http://www.gemueseorchester.org/sound/a ... de_cut.mp3

http://www.oddmusic.com/clips/vegetable_orchestra.mp3

http://www.oddmusic.com/gallery/om32400.html