Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
En ting som har opptatt meg litt er diverse tannfyllinger. Amalgam er fjerna, og keramikk og plast er satt inn.
Er det noen som har peiling på hva de forskjellige tannfyllingene egentlig gjør med kroppen? Tenker egentlig mest
på gull, siden plastfyllingene ikke er holdbare, og vil tippe de avgir giftstoffer i kroppen som ikke er ønskelig.
Forstyrrer de hjernens kommunikasjon med kroppen?
Lager de "sorte hull" i auraen?
Forstyrrer metall i kroppen meditasjon eller bevisstheten i seg selv?
GjenopprettetMedlem
Der er mykje demonar i tennene på folk.
I retteleg gamle dagar trudde dei det var ein type orm som gnog inni tanna,i dag veit me at det er tusen på tusen av demonar..
Kvifor fø på dei?
Kvifor nære dei med det som bryt oss ned og døyver atter andre pinsler?
Nei,svelt dei! Svelt dei! Man dei ut og bort!
So vert plast,gull og keramikk snart historikk.
http://www.unifobhelse.no/index.php?Gruppe=13&Lang=norGjenopprettetMedlem
Ja de tennene... Selv har jeg fjerna all amalgam på rimelig kort tid for et par år siden,
og etter jeg gjorde det, kom det allergi (usikker på om det har en sammenheng, umulig
å bevise). Brukte over 20 laken på å bytte ut og ble syk etterpå. Men har ikke høyt
nivå i blodtester. Men allikevel er jeg ganske sikker på at det har en sammenheng.
Kanskje hjernen brukte de gamle amalgam-fyllingene til kommunikasjon med kroppen?
Og når jeg fjerna de, ble en haug med kommunikasjons-punkter brutt? Som da trengs
lang tid på å repareres for at hjernen skal få tilbake kommunikasjonen med kroppen for
fullt? Koble opp nye nervebaner... Bare litt egne teorier her hehe...
Men det gullet, har det også en negativ innvirkning mon tro?
GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":
Der er mykje demonar i tennene på folk.
I retteleg gamle dagar trudde dei det var ein type orm som gnog inni tanna,i dag veit me at det er tusen på tusen av demonar..
Kvifor fø på dei?
Kvifor nære dei med det som bryt oss ned og døyver atter andre pinsler?
Nei,svelt dei! Svelt dei! Man dei ut og bort!
So vert plast,gull og keramikk snart historikk. 
http://www.unifobhelse.no/index.php?Gruppe=13&Lang=nor
Hehe, ja svelt dei ut. Går det an å tømme føde i kroppen via en trakt og slange da? Eller må en svelte hele kroppen?
GjenopprettetMedlem
Gull er godt som gull,men ikkje for dei få som er allergiske mot det....
Klart du kan svelte dei ut! Både med slange,sugerøyr og kanskje svelte heile kroppen for visse produkter?
Demonane og sukker og kliss finn lett i hop hjå dei som har svake punkt i bolskalet(les aura)