Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
www.bwgen.com

gratis 1 måned, deretter må en betale. eller en kan kjøpe ei bok som har en medfølgende cd-rom

har prøvd nå.  er kult. må ha litt bra headset og ok lydkort (skjønt jeg tror lydkortet mitt er nokså ordinært)

sjekk ut!

dette er teknologi med mange muligheter.  fra læring og justering (tomatis og tomatismetoden) , klardrømmer/ut-av-kroppen (monroe-institute)  etc
SEO Crawler
se også        www.annawise.com
GjenopprettetMedlem
Hei.

Hva med en tur i skogen.... Gratis selv etter en mnd.
Skogen og naturen vil gjøre mye mer for deg en denne elektroniske duppedingsen.
Du slipper også all elekroniske strålingen til hjernen, som ikke gjør deg godt...

Nei, takke meg til en sitting i naturen og de lyder som er der.
Men det er mitt valg.

Samin
psbot [Picsearch]
æ e enig med deg Samin. naturen e gratis og best.
gå ut i skogen, lytt og lær.
eller stå på et berg ved sjøen og kjenn kraften av vind og vann....hærliiiiii........... :eusa_dance:
SEO Crawler
skogen?  >:(    jeg ser den ikke (for bare trær)

jaja, ok da.  selvf er naturen best, ellers kunne vi jo bare strappe oss opp i plastikk og all slags. jeg er naturgutt (når jeg bare får ræva ut av stua..)

men duppedingser er stilige de og.  teknologi som kan "messe" (dvs fucke opp) hjernen vår...

alt kan misbrukes, og noen sveip over nettet viser at disse tingene er Store i usa (hvor de har kultur for hele tiden å søke `utenfor` etter mirakelkurer).

så jeg er delvis enig.  både og. ja takk begge deler.

ingenting slår skogens ro (men nå regner det så jævli her, og det er kaldt....)
psbot [Picsearch]
det e når det regner det e deiligst  :icon_twisted:.... skikkelig renselse >:( spring ut....
SEO Crawler
ok da.  :sad2:

kanskje i "bærrræva"  :w00t: ?

ekorn-jensen dør av sjokk (eller amor) :redface:
GjenopprettetMedlem
Ikke nøye, bare du nyter naturen...barrævæ eller ikke..og regnet er rensende og gjør godt. Det sies at regnvannet er godt for huden.. :lol: :lol: :lol: Så spring i skogen, og dans  der for hjertets lyst
GjenopprettetMedlem
Jeg henter det beste fra begge verdener: Meditasjons- CD med regn-lyd!  :w00t:
SEO Crawler
:respect:

:icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:

:wub:
GjenopprettetMedlem
Ja.. her er det bare å bøye seg i støvet..
Nytter ikke å komme med en elektonisk Sjaman på ørene  :icon_lol:

Samin