Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Joo.. kanskje skulle jeg starte kursvirksomhet? Hva synes dere om dette tilbudet:

Stress mindre i hverdagen med Sri Ramaputra Jagad Yogi!

Den store esoterikeren og bodhisattvaen Sri Ramaputra Jagad Yogi med sine grunnleggende kunnskaper innenfor samtaleterapi vil lede deg mot sann opplysning.

På hennes kurs vil du bla. lære å visualisere hvordan sakral-chakraet blir fylt av lys, devaer og universell kjærlighet mens du utfører en avslappende pusteøvelse.

Sri Ramaputra Jagad Yogi har fått åpenbart fra en høyere bevissthet og en eldgammel hemmelig lære at alle mennesker er guddommelige. ”-Det finnes ingen Gud i himmelen,” kanaliserer hun,
”Det er deg som er Gud.
Faktisk er det slik at alle mennesker er Gud. 
Universet ble skapt som et resultat av at Gud delte seg opp i mange biter for å kunne nyte seg selv.
Start selvtilbedelsen i dag!
Det hele er en guddommelig lek!!”

Men det finnes en hemmelig orden eller hierarki som styrer livet ditt og kontrollerer deg, så du ikke får utlevd din sanne natur. Du lever i The Matrix, og de som er øverst i hierarkiet stjeler energien du genererer for å bruke den til hemmelige, utspekulerte formål. Disse mysteriene er du imidlertid ikke moden til å innvies i ennå, men den enestående muligheten du nå står ovenfor kan hjelpe deg ut av slaveriet. Dette er din eneste sjanse.

For å bli tildelt æren av å bli en personlig disippel av Sri Ramaputra Jagad Yogi må du innse at materielle eiendeler vil forsinke din åndelige utvilking. Du må derfor gi henne ubegrenset tilgang til bankkontoen din, så hun kan ta på seg byrden for deg. Det neste opplysningsprosjektet Sri Ramaputra Jagad Yogi vil engasjere seg i er å dra på ferie til Hawaii og California for å lære mer om huna-sjamanisme.

Er noen interesserte kan de skrive en privat melding til Sri Ramaputra Jagad Yogi, alias Ofela!

Takk og farvel sier da jeg.
GjenopprettetMedlem
Ja, jeg vil bli din trofaste disipel.
Du kan få min bankkonto nr. ,men den er dessverre tomt.
Kan du opplyse meg lell?
GjenopprettetMedlem
Jammen,eg er også blakk!
Sri Ramaputra,du kan få kroppen min,det høgste tempel! :w00t:
Anonymous
Er vi blakke alle sammen men jeg har hørt om no som heter tjeneste banken, å der har jeg endel å hente  :P
sri Ramaputra, du kan få kroppen min det bredeste tempel !  :w00t:
GjenopprettetMedlem
:icon_lol: