Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
:wub: Kjære! Sjaman borgere.....

Nå er jeg og min kjære viet av en sjaman....
Jeg og min kjære møttes på en alternativmesse for ett år siden
og har siden vært sammen...På samme dato i år var det alternativmesse...
Så dermed var det nøyaktig ett år siden vi møttes, det møte var fantastisk..
I det vi gav hcerandre ett kyss kunne min søster se ett stjerneras over oss i det hun tok bildet...
Var det i dette øyeblikk mitt største ønske ble oppfylt?  :wub: jaaaaa......slik tolket jeg det...

Så når vi nå var på messen gikk vi til en sjaman og sa vi ønsket en reading sammen....
Men det første som ble sagt var at hun ønsket å vie oss....Dette ble veldig spesielt i og med hun
så det så tydelig, samt vi ikke er noe for at kontrakter skal binde oss i kjærlighet....

Det var veldig spesielt å gjøre det på denne måten...Etter denne vielsen fikk jeg veldig rare virkninger..
Jeg ble flere ganger omtåket og følte alt stod meg så nært!
Når jeg så på skyene på vei hjem med båten var det som om jeg kunne ta på dem innen
min arms rekkevidde...I det jeg var hjemme svimlet jeg veldig og kjente kraften av mine krystaller
i hjemmet så kraftig at jeg måtte rygge...Lyden av det plaskende regnet mellom trærne i natten
var så intenst og jeg hørte lyder så skarpt som aldri før....

Men i det vi ble viet så lurer jeg på om det ble som en innvielse til sjamanismen?
Mener jo selv jeg har viet meg til den fra første stund innen jeg startet denne reisen...
Men føler jo nå at jeg kom nærmere enn noen gang...

Noen som har noen visdomsord?  :wub: Er iallefall overlykkelig over å ha viet meg til min største kjærlighet!!!
Føler det virkelig var stor mening i det som skjedde :wub: og jeg er evig takknemlig for den tantriske kjærligheten
jeg deler med min elskede..Sammen opplever vi paradis på jord  :wub:

Kjærlighets kraft til dere alle.......
Anonymous
For en flott ånderlig innviese  :wub:  :respect:
klem bast.
GjenopprettetMedlem
Takk for at du deler

Gratulerer  :wub:

RITA