Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Trommen har alltid vært min vei til de dypere transer, de reisene som er innover i mitt indre landskap.
Med trommen henter jeg fram gammel kunnskap, gamle metoder som ikke har vært brukt før - av meg - men som kan ha vært brukt i generasjoner før meg.

Ett eksempel kan være når jeg healer hester, jeg har en kommunikasjon med dem som jeg egentlig ikke har grunnlag for å ha, kanskje føler jeg sånn bare for at jeg i utgangspunktet var redd disse dyrene?
Hestene er åpne, di viser meg bilder av det de ønsker, de har vist meg tidligere eiere etc, dette stemmer, for jeg trenger bekreftelser på at det jeg ser er rett..

Helgen har vært magisk, jeg har truffet mange nye mennesker, og knyttet nye bånd, og truffet Ei fantastisk dame som har vist meg, hvordan jeg kunne hente styrke i å heale med trommen.
Så trommen gav meg tydelige svar mens jeg healet, det har aldri før vært på denne måten, så jeg er utrolig ydmyk for de opplevelsene.

Med trommens stemme har jeg kunnet nå enda dypere i min healing, i min kontakt ned meg selv.
jo dypere jeg reiser i mitt indre jo sterkere blir healingen jeg gir.
Trommen og jeg ble til ett, jeg greide ikke fokusere på en begynnelse eller en slutt, det var kunn lyden av hjerteslagene som hørtes.

Ho eine som fikk healing kjente vinden, ho som stod bak fortalte at begges hår blafret.
Det var magisk, og jeg er ydmyk for disse opplevelsene som jeg har hatt disse dagene.

Takk for at jeg er en del av dette som er så uendelig stort, og for mine veiledere som dukker opp på de utroligste måter. :wub:
GjenopprettetMedlem
Det høres virkelig flott ut. Lykke til videre med tromma  :)