Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Etter å ha vært syk en stund,

så har jeg begynt å komme meg på beina igjen, jeg greier å gjøre ting uten å sove mange timer mellom hver gang..

Det å være så "utenfor" har fått meg til å tenke, og de tankene har vært litt destruktive,

mye fordi jeg hater å være syk, jeg har måttet ta imot hjelp, det er ikke helt lett for meg.

Det er mye lettere å gi den hjelpen..

Men jeg har måttet ta imot, av venner og familie.

Det har lært meg noe utrolig godt, for det ser ut som noen hadde godt av å hjelpe meg da jeg var totalt hjelpeløs.

Jeg hadde ikke svarene, jeg hadde ikke kreftene...

Så fikk jeg en healing som var utrolig sterk, og etter den var ferdig så har tankene mine

blitt klarere, jeg fikk energi tilbake, men jeg bruker den ikke opp med en gang, slik jeg ville gjort for få uker siden.

Healingprosessen som er satt i gang er ikke ferdig i dag eller i morgen, den må integreres i kroppen min.

Tiden er mitt eget ansvar, jeg kan bruke den til det som er best for meg..

Det å ligge å ta imot healing på den måten jeg gjorde, var for meg utrolig godt.

Trommene hørtes, det var som om den var inne i hjertet mitt.

Kjærligheten til alt rundt meg var utrolig sterk, til mennesker, dyrene alt var med...

Det som gav meg den sterkeste opplevelsen var følelsen av å kjenne blodet renne motsatt veii enn det det

bruker normalt.

Jeg fikk varmen i meg igjen, og den har jeg ikke hatt på nesten 1 mnd.

Søvnen min ble fantastisk.

Så takk min engel, for det er det du er. Jeg har ikke spurt om å få bruke navnet hennes her, eller offentligjøre det,

men retter det glatt når eg har spurt.

Tusen takk til dere som har sendt healing og mld til meg :wub:

Ps. Æ står hain av..