Anonymous

GjenopprettetMedlem
trur ik d had blitt så artig når man vet alt ka den andre gjør og tenke...
har d sånn m de fleste æ har vore ilag m,og d har vore årsaken t at d blei slutt,æ såg alt dem gjorde,og ingenting av d va positivt.
Anonymous
Solens datter,
Kan det tænkes at du tuner ind på dem du har omkring dig,
og hvis det er det du gør, har det i sig selv ikke - efter min mening -
noget med teleparti at gøre.
Dette er i stedet i strid med almindelig etik og respekt for det enkelte individ,
hvis det sker uden modpartens accept.
Hulekvinden
GjenopprettetMedlem
æ tuner mæ ik inn på nån,kan ik for at æ ser før d skjer,og vet sannheten før æ hører løgnen.
that's me

Anonymous
Opplever,ofte og spesielt,mennesker jeg har nære relasjoner til,en slags telepatisk kommunikasjon,eller tankeoverføring.Det ,kan enten skje ved at jeg,tenker på vedkommende,og sier til ,meg selv..''Du skulle jo ha ringt meg,og mange ganger etter at jeg har tenkt den tanken,så ringer telefonen.Kan,også,til tider høre,eller vite,av og til noen minutter før vedkommende kommer.Eller om,jeg skal møte en person,så kan jeg av og til,føle at denne personen kommer forsent.Eller når jeg snakker med,folk,så,kan vi si ,eller tenke på nøyaktig den samme tingen samtidig.Kan,også føle om noen tenker på meg.Kan også tenke på personer,og la meg kalle det,da får jeg en såkalt tilbakemelding,om hvordan den personen har det.Et lite eksepel kan jeg komme med...En jeg kjenner som jeg visste skulle møte opp til en viktig avtale,jeg følte så sterkt at denne personen ikke kom til å møte opp,og det skjedde.
AdsBot [Google]
Jeg bor i kolonihage og har katt. Naboene har observert at en liten stund før jeg kommer hjem, kommer katten løpende for å sitte på trappen å vente på meg. Hun er nesten alltid hjemme når jeg kommer

Francis [Bot]
Jeg har det slik med hunden min jeg og. Før jeg kommer hjem så sitter hun ved døra og venter i opp til en halv time før jeg kommer. Snodig...

W3 [Sitesearch]
hele planeten er en organisme som igjen er bygget opp med milliarder av små og store egoer !
alt henger sammen ! det er en stor drøm bygget opp av mange små
så klart det er noe i dette telepati greiene !
tanken er ikkje bare din , den er alle sin !!!
opplever selv at jeg mottar sms noen sekunder før mobilen min gjør det

GjenopprettetMedlem
Det hele er snakk om synkronitet mellom dyr og eier..
Resultatet er synkropnitet hos vesen som er totalt tillpasset sine omgivelser og hverandre,
der de danser til selve rytmen i kosmos.
Det er snakk om en ikke-stedlig kommunikasjon, det er å reagere raskere på en ytre trussel
enn hva en normal kommunikasjonsmetode kan forklare.
Mennesker og dyr som katt og hund, knytter svært sterke bånd seg imellom, og det har vært
dokkumentert at hunder synes å vite når eier kommer hjem.
Og da sitter hunden i fra ti minutter til to timer ved døren og venter..
Dette er ikke noe som skjer med alle hunder/katter..
Det som skjer er at hunden/katten kan oppfange intensjoner.
Det har vært gjort eksperiment der at eier ikke har gitt noen fast tid å komme hjem på,
men tatt en brå avgjørelse på og reise hjem. Og da har hunden strendet til døren, og
sittet og logret med halen mens den ventet på eieren.
Det er ingen tvil om at enkelte eiere har sterke bånd til hundene sine, de er korrelert med hunden.
De er synkronisert. Og gjennom dette båndet opplever eieren og hunden en ikke-stedlig kommunikasjon.
Det er synd at vi mennesker mister vår kontaktevne i et virvar av bekymringer for betaling av hulseie,
hva slags bil vi kjøper, og en million andre avledende tanker.
Så snart vi utvikler et ego, en oppfatning av et "jeg" som er forskjellig fra andre, blir denne kontakten mer eller
mindre mørklagt.
Men enkelte mennesker opplever en sterk synkronitet, og de trenger ikke nødvendigvis drive med meditasjon.
Man kan se på eneggede tvillinger som med letthet kan oppfatte hva den andre tvillingen kan føle eller tenke.
Dette kan man oppservere med mennesker som har svært sterke bånd seg immellom.
Så hvorfor ikke dyr som er sterk knyttet til sin eier....
Samin

W3 [Sitesearch]
Hørte om et forsøk som ble gjort. det var en kaninmor som hadde unger og forskerene sette elektroder på kaninmor og så tok di ungene med langt til sjøs og tok livet av di der (ikkje møje fint gjort)

Men poenget er at di kunne måle det på kaninmor akkurat da ungene døde

GjenopprettetMedlem
Hei:) Dette er noen av mine erfaringer, min sannhet.
På samme måte som en lukt kan gi en følelse kan også andre menneskers "psykiske tilstedeværelse" oppfattes som en følelse.
Ved å tenke hardt på noen kan man gjøre seg bemerket med sin "lukt".
For den som kjenner deg vil det nesten være som å få plantet din id i hodet. Sagt på en annen måte, de gjenkjenner deg gjennom dine frekvenser.
Om ditt ønske er kontakt, eller det motsatte, så vil vel akkurat det være den enkleste form for tp og den går på å sende en følelse..
-Men med effektiv tp uten de "brannmurene" vi omgir oss med til daglig, eller evne til å stenge dem igjen etterpå, ville vi snart vært som søppelbøtter overfyllt av negative energier.
-Gode intensjoner når uansett lettest fram men dårlige kan også merkes, så flere av oss bør nok lære å holde kjeft også i tankene:) men det er jo så lett å si...
"Videregående tp" kan du spørre katten om -om du finner kontakten har du funnet en hemmelighet som ingen kan lære deg;)
Jeg kan gi noen hint på veien.
-Vær konkret og ydmyk, du trer inn i en fremmed verden og eneste riktige er å BE katten om kontakt, ellers vil den kansje "stenge" Deg ute.
-Problemene ved all tp er menneskelig "tankestøy".
-Hverken fullmåne, vann i knærne eller flaggermusvinger hjelper, tvert imot! Kutt ALT!
-Vær som en katt, ren, enkel, ærlig og HA EN INTENSJON med kontakten! Just do it!
Det er uansett en god øvelse i å nullstille seg samtidig som man er bevisst, gå bent frem liksom.
Men selve temaet, tp, er underordnet viktigheten av å være god mot andre -og seg selv.
Jeg kan/har lært litt av dette, men ble grådig, ivrig, derfor lærte jeg mer, nemlig å vise respekt ovenfor andre mennesker fordi man aldri vet hvilke mørke minner man kan vekke. Jeg fikk se og føle på en gutts tragiske barndom -måtte vel det for å lære, men det vil altid gjøre vondt å tenke på.
Så Husk Altid Respekt..
Anonymous
Et bra innlegg Biernna,

og der fikk jeg mange gode råd. og jeg er helt enig om å respektere andre. Dette er særdeles viktig for de klarsynte som veileder andre, synes jeg. Respekt for den som ringer, og ikke minst ikke trå over andres grenser. Mulig jeg går litt ut av tråden her, men jeg er veldig opptatt av dette å respektere andre. Det kan være ganske vanlig at en som søker en klarsynt for veiledning, gjerne vil ha litt opplysninger om andre i familien, venner, den nye partneren til exen osv. Her mener jeg at man ikke skal trå over grensen og gå inn å snoke, jeg synes at man skal ha tillatelse før man går inn og "ser".
Jeg synes det er interessant med telepati, og jeg mener alle har disse egenskapene mer eller mindre. Noen har man veldig god telepati med, man vibrerer på samme frekvens, eller man er på samme bølgelengde. Det er ikke bare med folk man kjenner godt, men vilt fremmede mennesker som man umiddelbart får telepatisk kontakt med. Dette synes jeg er spennende og interessant.
GjenopprettetMedlem
fortiden nutiden og fremtiden eksisterer på likt.
det som skal hende i fremtiden er allerede under produksjon
og kan fanges opp i nuet.
jeg føler energiene før de er et faktum.
Telepati handler vel om slike rom i tiden som åpner og lukker seg.
når de er åpne finnes ingen avstand,men er de lukket kan verden virke fjern.
alt er psykisk,disse ordene er ladet med psykisk kraft som kan ta bolig i liknende psykiske forhold.
GjenopprettetMedlem
hej jag använder telepati dagligen när jag komuncera med småfolk och kaftdjur
GjenopprettetMedlem
Teleparti er vel vårt egentlige språg som foregår inni vår egentlige virkelighet,saivolandet.jeg opplever at hele universet kommuniserer med ånden "min".
kommunikasjon er alt.hele tiden sender man ut sine ånder,bevisst og ubevisst.
folk som tror de skal til å dø(i en ulykke o.l),sender sterke bilder av seg selv til sine nærmeste som kan oppleve nærværet,kanskje også se vedkommende.
sterke følelser sender sterke bilder.