Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei dere

Jeg har en følelse av at tid og sted har byttet bane i rasende fart nå, jeg er på vei, en helt ny vei mot et helt nytt mål... eller kanskje er det samme mål som alltid men med ny visshet og ny kunnskap...
Uansett jeg er på vei, med små skritt mot solen, solen i mitt univers ;-)

Jeg vet ikke helt om dette passer inn her, burde det flyttes så ber jeg moderator pent om å gjøre det

Litt av historien
Jeg er født med evnen til å heale og med evnen til å se/høre/kommunisere med våre venner på den andre siden, kall det åndeverden om dere vil, jeg velger å kalle det vårt paralelle univers.
Jeg har alltid vært fasinert av sjamanisme, men har ikke gjort noe mer ut av det av denn grunn, jeg har tviholdt på mine medfødte evner og har sneversynt jobbet kun med det...
Likevel har jeg alltid vist og blitt fortalt at jeg har en oppgave og utføre og en vei og gå...
Sta og egenrådig som jeg er av natur har jeg overhørt dette og fortsatt med mitt :innocent2:

Så for et par år siden under en meditasjon kom det et par dyr til meg, en hvit ugle og en stolt hvit hest...
Erligtalt, jeg fatta ikke bæra og overså begge dyra, men etter gjentatte meditasjoner hvor disse dyra kom og på en måte tok all plass i meditasjonene samtidig som di begynte og snakke til meg... øhh da gikk det opp for meg at OK, kanskje skal jeg finne ut av dette da...
Som sagt så gjort og jeg fant ut at det nok var kraftdyrene mine, men jeg ble litt skuffet :icon_redface: :icon_redface:
Di andre jeg hadde hørt om som hadde kraftdyr hadde jo "tøffe" dyr som tigre, pantere og pumaer...

Heldigvis, av og til er det da litt omløp i hodet mitt og jeg begynte å finne litt mer ut om disse dyrene mine, jeg mediterte på dem, pratet med dem, lærte av dem og tolket dem... kjære all verden som jeg skjemmes for mine første tanker om dem... :icon_redface:
Jeg er dypt beæret over disse dyrene og at di trofast er ved min side enda jeg har oppført meg som værdens største idiot !!!

Men for et par uker siden ble det fart i sakene rundt meg igjen...
Jeg var en tur i Danmark på en jobb, der traff jeg værdens mest trivelige jente, hun er foresten her på shamansonen ;-)
Hun skulle heale meg, men ett eller annet skjedde jeg fikk ikke healing men jeg fikk se mestparten av hennes kraftdyr, samt en kjempestor indianer med masse masse fjær, han hadde ansiktet sitt ca 10-15 cm fra mitt...jeg skal love dere jeg ble satt ut.
Men denne jenta "klubba" inn ett og annet i hodet mitt og jeg ble tatt på min første trommereise... det var helt utrolig nydelig, og etter den reisen lærte jeg å reise på egenhånd... jeg reiser innmari mye dere  :biggrin: ;D

I ettertid har jeg motatt to kraftdyr til, denne gangen ønsket jeg dem velkommen av hele mitt hjerte...
Samtidig popper det inn med ting jeg bare vet, gammel kunnskap som blir integrert i mitt liv nå i 2006
Nå skulle det vel være nok for en stund tenkte jeg i min tankeløshet, da kom neste beskjed fra min venn med alle fjærene... jeg skulle klargjøres for å gå opp et energinivå, sålangt alt vel, men da min venn så fortalte at jeg skulle bli PREST, da dere holdt jeg på å ramle sammen i latter

prest, tenkte jeg... kirke, bibbel, mannen må være sprø...
Så hva gjorde jeg, jo jeg heiv meg på tlf og sendte en sms til min venn her på sjamansonen, hun tok dette med fatning heldigvis og fikk forklart hvem, hva hvor... og da ble det greit likevel, faktisk ble det en ære og heller ikke så langt fra det jeg alltid har gjort, det å være medium, bindeledd, brobygger og mellommann er jo noe jeg kjenner til og alltid har fungert som.

Så jeg konkluderer med at jeg nok er på vei til å utvikle meg til sjaman, og det er vidunderlig  :eusa_dance: :eusa_dance:

Så er det neste spørsmål, nårtid er man sjaman, hva skal til for å kalle seg sjaman.... som dere ser her er jeg og mine tusen spørsmål, overse meg, be meg holde kjeft men hjelper dere meg er jeg dere evig takkknemlig :eusa_pray:

Inger Lise ;-) takk for at du åpnet døren for meg, og gav meg det sparket bak som jeg trengte for å komme meg opp av mine fastgrodde spor

Trommende Hilsen
Tina
Anonymous
Hei Tina :)
Det var interessant å lese om deg, det er fine kraftdyr du har. Jeg vet ikke hva de står for sånn generellt, men min første tanke om den hvite uglen og dens kraft er visdom.
Jeg skulle ha skrevet litt mere,men jeg sitter her med influensa, så ville bare si hei til dæ :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hallois Tina :w00t:

Så fint at du gir inntrykk av at jeg er en voldelig dame, da.... :lol: :lol: Både klubbing og sparking, du verden.... :shock:

For å være seriøs...det er flott å se deg her inne. Og jeg er sikker på at dine spørsmål vil være med på å bringe oss videre, for da må vi jo tenke litt.. :razz: Velkommen hit :wub:

Klem fra Inger Lise ;D
Anonymous
Ja det kan vara så att tiden flyr, och vi står stilla. Maskintid är inte min tid, så jag är osäker på vad som menas.
Anonymous
For en nydelig historie Tina, lykke til videre på reisen. Ang sjaman-tittel leste jeg her inne en plass: "fake it til you make it". Så altså vil jeg tro at vi er det vi tror vi er og hvis vi tenker at vi er det vi vil bli så blir vi det fortere, ikke sant?