Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Et søskenbarn av meg er i avslutningen av et vanskelig arveoppgjør etter hans mors bortgang. Det er en spes forbindelse mellom meg og denne tanten min. Hun kom til meg i dødsøyeblikket -og i ettertid ved flere anledninger. Min mor syntes at noe "føltes feil" med mitt søskenbarns advokat og ba meg "se" nærmere på han.
Da kom først min tante, kjente igjen varmen i hennes smil og nærvær.. Hennes måte å hilse meg på.
Så gav hun meg/ledet hun meg til to bilder og en faktaopplysning.

Bilde1: Kameratslig og uhøytidelig prat mellom mitt søskenbarn og advokaten.

Bilde2: Advokaten sitter i (sitt) mørke, han har det ikke bra men han trenger virkelig pengene, samvittigheten svir for han er intet dårlig menneske, ikke egentlig.

Fakta: Jeg bare vet at summen advokaten svindler/tar f mye er ca 50 000. 

Jeg forteller dette til mamma, beskriver advokaten på alle måter for å underbygge riktigheten og viktigheten av det jeg får vite. -Uken etter gjør jeg det samme ovenfor mitt søskenbarn og råder han til å bytte advokat eller søke veiledning hos en annen advokat.

Han undersøker saken som jeg ba han om -og bytter når han får vite at summen han ble forsøkt svindlet for var noen få kroner fra 50 000.

Trur jammen æ ska kræv gutten førr ei konjakk -det må det vær verdt!! :beer:
Føles VÆÆÆLDI bra førr æ bryr mæ virkelig! Litt stolt også..
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap:
                  :eusa_dance:
                                          :biggrin:       

Elin
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap: :w00t:

Jah, den konjakken har du fortjent :lol:
Sensis [Crawler]
Det sterke øyet.

ag
GjenopprettetMedlem