Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

Hvad gør I, når I renser jeres krystaller?

Dette er et spirituelt ritual, der neutraliserer eventuelle dårlige energier, hvorved krystallerne opnår ny energi.  :eusa_pray:

Her er forskellige metoder:
· Hold dem under rindende vand og visualisere et smukt vandfald eller bølger på en strand.
· Ring med en klokke over krystallerne.
· Læg dem i solen i 24 timer.
· Afbrænd tørrede urter og vift røgen ind over krystallerne.
· Brug et leje af ametyster til at rense en gruppe krystaller.
· Hold krystallerne i hånden og forestil dig et klart, hvidt lys, der strømmer ud fra din krone, og som opløser alt negativt.

Er det nogle af de metoder I bruger når I renser jeres krystaller, eller gør I det på en anden måde, så fortæl det endeligt, så vi kan lærer så meget som muligt.

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Jag använder väldigt sällan kristaller, och når eg bruker dem så är det kun  bergskristall/quartz. När jag skall rena den hivar jag in den i elden, eller håller den i lågorna - så rensas skiten ut snabbt!

Andra metoder jag hört om är:

* Lägg dem i en skål med salt i solen/månen.
* Lägg dem i saltvatten och låt dem stå i solen/månen.
* Gräv ned dem i jorden 24 timmar.
* Tvätta/vaske kristallen i en fors eller flod långt från människor.
* Slå den hårt mot en klippa vid vattnet (Harner, way of the shaman)

En vän av mig renar sina kristaller väldigt ocerimoniellt, hon håller dem i handen efter enhealing och blåser HÅRT på dom, meget hurtigt och så är det klart! :)

Mvh,
Thomas
Anonymous
Jeg legger de på jorden ved siden av plantene mine.
Steinen blir renset og planten nyter godt av steinen (energien).
Anonymous
"gartneren":

Jeg legger de på jorden ved siden av plantene mine.
Steinen blir renset og planten nyter godt av steinen (energien).

Underbar teknik! Som att andligt gödsla med skit!  :respect:
Anonymous
Noen renses i vann, eller får litt sol/måne lys, røkelse.  :icon_biggrin:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

Dejligt at se der er så mange forskellige måder at rense krystaller, selv bruger jeg den metode at grave dem ned i 24 timer ved mine ynglings planter (liljer) og lader så mine egne energier og solens energier friske dem op....

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin: