Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle
Hvad gør I, når I renser jeres krystaller?
Dette er et spirituelt ritual, der neutraliserer eventuelle dårlige energier, hvorved krystallerne opnår ny energi.
Her er forskellige metoder:
· Hold dem under rindende vand og visualisere et smukt vandfald eller bølger på en strand.
· Ring med en klokke over krystallerne.
· Læg dem i solen i 24 timer.
· Afbrænd tørrede urter og vift røgen ind over krystallerne.
· Brug et leje af ametyster til at rense en gruppe krystaller.
· Hold krystallerne i hånden og forestil dig et klart, hvidt lys, der strømmer ud fra din krone, og som opløser alt negativt.
Er det nogle af de metoder I bruger når I renser jeres krystaller, eller gør I det på en anden måde, så fortæl det endeligt, så vi kan lærer så meget som muligt.
Hilsen Shamanen

Anonymous
Jag använder väldigt sällan kristaller, och når eg bruker dem så är det kun bergskristall/quartz. När jag skall rena den hivar jag in den i elden, eller håller den i lågorna - så rensas skiten ut snabbt!
Andra metoder jag hört om är:
* Lägg dem i en skål med salt i solen/månen.
* Lägg dem i saltvatten och låt dem stå i solen/månen.
* Gräv ned dem i jorden 24 timmar.
* Tvätta/vaske kristallen i en fors eller flod långt från människor.
* Slå den hårt mot en klippa vid vattnet (Harner, way of the shaman)
En vän av mig renar sina kristaller väldigt ocerimoniellt, hon håller dem i handen efter enhealing och blåser HÅRT på dom, meget hurtigt och så är det klart!
Mvh,
Thomas
Anonymous
Jeg legger de på jorden ved siden av plantene mine.
Steinen blir renset og planten nyter godt av steinen (energien).
Anonymous
"gartneren":
Jeg legger de på jorden ved siden av plantene mine.
Steinen blir renset og planten nyter godt av steinen (energien).
Underbar teknik! Som att andligt gödsla med skit!

Anonymous
Noen renses i vann, eller får litt sol/måne lys, røkelse.

Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle
Dejligt at se der er så mange forskellige måder at rense krystaller, selv bruger jeg den metode at grave dem ned i 24 timer ved mine ynglings planter (liljer) og lader så mine egne energier og solens energier friske dem op....
Hilsen Shamanen