Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

Er der nogle af jer der benytter jer af  ”åndekanoen”  Jeg læste et indslag af Michael Harner om at bruge en åndekano til at hjælpe shamanen i sit arbejde med at hente en skytsånd. Nu vil jeg høre om der er nogle af jer der har prøvet det?  Jeg vil gerne høre alt om den oplevelse….  :eusa_pray:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Francis [Bot]
Har jeg aldri hørt om...  :razz: Hva er det?  :shyone:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Ulva  :icon_biggrin:

Åndekano er en "kano" lavet af mennesker medens Shamanen ligger ved siden af den person som skal have skytånden. Men det er Shamanen der bestemmer takt (trommer) og "roningen" af kanoen, som skal være Shamanens ekstra styrke...til at hjælpe den person der skal have skytånden. Det er en gruppe oplevelse... Da jeg altid har arbejdet alene, har jeg ingen erfaringer med det, men ville gerne høre om nogen der har prøvet det... :eusa_pray:

Anonymous
Én beskrivning finner ni här:  http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... opic=213.0

Själv har jag kun läst om ritualet i Michael Harners Way of the Shaman.

Mvh,
Thomas
Yahoo Slurp [Bot]
Hej trumman  :icon_biggrin:

Tak for linket, det samme har jeg læst Michael Harners Way of the Shaman.  :w00t:
Men efter jeg læste linket du sendte mig, ved jeg at det må jeg prøve en dag.... Det lyder bare så godt...  :eusa_pray: