Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Fra å være et nogenlunde jordnært vesen til å oppleve vår eksistens fra det uendelige verdensrom kan være en ganske heftig opplevelse.

Jeg befinner meg i et slags fartøy ute i rommet. Ser jordkloden til høyre for meg. Halve kloden er belyst og halve ligger i mørke. Er på vei bort fra jorda.
Jeg er ikke noe fysisk vesen...snarere en slags substans...flyter i luften på en måte.
Det er flere der, inne i fartøyet og jeg ser dem som bevegelser i luften (som de bevegelsene man kan se over asfalt en glovarm sommerdag).
Det går fort avgårde og tilslutt sakner farten og jeg ser solen. Ikke den solen vi kjenner, men en som er mørkegul og ikke så skarp. Den har en rød ring rundt seg og når den "går ned" er den blitt fiolett.
Lander på en planet som består av stein, berg og fjell som er i svarte og hvite sjatteringer.
Ingen hus/bygninger eller vegetasjon.

Og her sitter jeg og nærmest vet at jeg har vært der...følelsen sitter godt i.
Ikke fortell dette til noen...vil ikke legges inn! :o
Anonymous
:wub: Spennende. Kanskje du har levd der i tidligere liv...?
Anonymous
Karnsje... :wub:
Det som og var så pussig, var at dette fartøyet var tomt innvendig...d.v.s.ingen instrumenter eller noe sånt. Som om det ble styrt av tankenes kraft. Vegger og tak virket som de var av et eller annet sky-aktig...men det var vinduer rundt hele greia.
Anonymous
Et slikt fartøy som du nevner kaller jeg for "Lysskip"  :icon_biggrin:
For en fin opplevelse du har hatt  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Det er et lysskip :respect:
GjenopprettetMedlem
Tankens kraft er uendelig... :wub:
Anonymous
Kunne dere fortelle meg mer om lysskip? Er det av krystall forresten?
GjenopprettetMedlem
Nei, det er kilden til tilgivelse og kjærlighet :respect:
Anonymous
Eeeeh....åja  :lol: Cause we are living in a material world and I am a material girl  :lol:
GjenopprettetMedlem
Ja,ja man lever som man vil,men man skal ha respekt for andre. :w00t:
Anonymous
Eeeeh....jeg var selvironisk p.g.a. min uvitenhet.
GjenopprettetMedlem
Helt i orden :wub:
Anonymous
Hvis man søker på "lysskip" finner man en del om det...bl.a.moderskipet som jeg har hørt om men aldri visst noe særlig om. Var inne på nettet og snusa litt i natt (nattevakt igjen) og der står det en del om det under
                                                  galatic2.net og as.starware.com.

GjenopprettetMedlem
:w00t:
Anonymous
Takk for tips Kira  :w00t: Alltid bra med noe nytt. Ashtar har jeg lest om, og folk som har blitt hentet i senga på natta av dem.
GjenopprettetMedlem
Romskip gjør daglige besøk
og tar med seg mennesker til opplæring.
I disse romskip finnes vår tidligere bevissthet
som var høyere og mere naturknyttet en i dag

Romskipene er med å integrere psyken
og gjøre den mere h e l    bredet.
;)