Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det var ikke enkelt. Jeg er så fanget i tanker og forventninger, at å slippe taket, der i et fremmed hus på en fremmed sofa, var vanskelig. Men fikk opp bilder av forskjellige dyr og det som traff meg mest var rødrevens intense blikk. Den gav meg en sort sten, så speilet den seg i en vannflate. Etterpå dukket det opp en stor reinsbukk. Til slutt så jeg en gaupe som satt ute på et steppe-aktig landskap, mens vinden rev og slet i pelsen dens. Den satt der like stoisk.
Men....hodet mitt er fullt av tanker og bekymringer, nå. Alt skal kategoriseres og kontrolleres og jeg lurer på om det er vanlig med tankekaos etterpå? Sitter som på nåler

Livredd for å miste kontrollen...
Anonymous
Det at du opplevde revens blikk som så
og at den ga deg noe, kan tyde på at dette er et av dine
kraftdyr. Pratet du med den...takket for steinen...spurte
om noe?
Hvis ikke, kan du jo prøve en slik kontakt neste gang.
Synes du var heldig som fikk dette fram under din første reise.
Det er noen som ikke opplever noe og blir veldig frustrert p.g.a. det.
Og ja, det er nok ganske vanlig med tankekaos etterpå, selv
når du blir "erfaren" kan det forekomme.
Redd for å miste kontrollen...ja, det forstår jeg. Derfor er det
og viktig og ha en erfaren veileder til å følge deg når du skal
på din første reise. Ikke minst for at du selv skal føle deg trygg
og dermed er mer avslappet.
Lykke til videre!
GjenopprettetMedlem
Hei. Takk så mye for tilbakemelding

Jeg tror reven har vært med meg gjennom livet, når jeg ser tilbake så dukker den opp overalt. Føler en tilknytning til den og ser på den som mitt kraftdyr nå. Jeg forsøkte å si noe, men mistet fokus.
Tankekaoset har vært ganske enormt, men prøver å si til meg selv at jeg ikke trenger de tankene og da hjelper det litt.
GjenopprettetMedlem
Ta deg den tiden du treger det kommer.