Har i denne tiden fått til mine første reiser. Det gikk plutselig opp for meg at jeg ikke kunne bruke mine vanlige øyne til å "se" med. Jeg er nødt å bruke mine drømme øyne. Jeg merker at jeg trenger en del trening for å bruke de. Uansett, når jeg først skjønte det, ble det å reise en MYE enklere sak. Var som om tida var inne for at jeg skulle skjønne det der og da, for resten av reisinga gikk nesten av seg selv. Jeg har min nedgang til underverdenen gjennom en hule. Det som overrasket meg var hvor detaljert og mystisk opplevelsen var. Nedgangen er fyllt av krystaller og stein om hverandre.
På min første reise møtte jeg kraftdyret mitt, som jeg nå har en god kontakt med. Han er med meg overalt. Veileder meg gjennom dagen og gir meg kraft. Han ba meg om å finne ett smykke og bære for å huske og ære det. Jeg gikk på søken gjennom byen for å finne det. Når jeg fant det, var det som at det var akkurat det smykket jeg skulle ha, om det så hadde vært skjært ut i papp kunne det ikke vært tydeligere. Var også ett merkelig "sammentreff" når jeg skulle kjøpe smykket. Da jeg sto for å betale, står det en mann foran meg i køen og prater i telefon. Han virrer litt rundt. Tilfeldigvis får jeg ett glimt av noe som er oppe i en pose han har med seg. Jeg får bakoversvies over å se at det er en tromme. Nå har det seg sånn at jeg aldri har møtt en sjaman før, og jeg har ønsket å møte en en god stund. Vi kommer i prat og jeg får beskjed om at det bare er å ringe hvis jeg behøver hjelp. Det skjer fantastiske ting bare man åpner seg for kraften. Livet er fyllt av mystikk og gode ting. Det som er fett og tenke på er at jeg nettopp har fått åpna døra og titta litt inn på hva som befinner seg der. Føler meg som de barna i Narnia som oppdager at det er noe mer bak skapet.
Gleder meg til å fortsette på veien og håper jeg blir kjent med noen andre som praktiserer, som jeg kan dele erfaringer med. Er det forresten noen som vet om det er noen trommesirkler på Østlands området?
Gleder meg til fortsettelsen, store kemmer og kjærlighet til alle

Keep going on....