Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Men, vil det si at dere måtte treffe en snill bjørn? Jeg synes det virket så herlig, så befriende, å kunne svømme rundt med spekkhoggere. Du sier selv en plass "den jublende følelsen av frihet var intens".

Du fikk healende spekkhoggere, i stedet for en healende bjørn.
Jeg har ellers ikke så mye greie på spekkhoggere, om hva de kan bety symbolsk.
Anonymous
Jepp, hopp ut i havet og svøm med hvalene

Anonymous
hm og jeg som alltid har drømt om å svømme med delfiner, skal revurdere den tanken

Anonymous
Jeg deltok p[ det samme og m;tte heller ingen bj;rn, men jeg tror vi f[r det vi trenger p[ det rette tidspunkt. Innunder lenken kraftdyr og dyresjamanisme har vi snakket om hvalen innunder hval og jeg har lagt inn en lenke der hvor jeg har skrevet nydelig side om totemdyr hvor det st[r mye om spekkhoggeren, orca p[ engelsk.
Anonymous
Så bra

Det beste er å ikke forvente seg noe. Da jeg var der sa sjamanen (Sorte Sol) før vi begynte at det kunne være at man kunne komme til å møte andre dyr også.
Jeg tror personlig at vi som møtte andre gjorde det fordi det var noe som var viktigere for oss i nettopp det øyeblikket som presset seg fram og som bjørneklemmen måtte "stå i kø" for.