Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
En dag i maj mÄnad, var jag pÄ promenad hjem. Jag hade varit pÄ en behandling hos en man som praktiserar kinesisk medicin. Vi hade haft ett Ändeligt samtal och pÄ nÄgot vis, tror jag att det började dÀr i rummet. Jag valde impulsivt en annan vÀg Àn den vanliga och dÀr pÄ veien blev jag "varse" trÀden. De suckade och kallade. Jag "öppnade" mig för naturen pÄ min vÀg och fortsatte vandra...

Jag gled in i en halvtrance dÀr jag gick och helt plötsligt blev jag varse en liten flicka bredvid mig, pÄ min högra sida... och tÀnkte - "hÀr kommer hon för min skull, för att jag ska kÀnna det lilla barnet inom mig". Jag kÀnde att jag ville beskydda henne och tog hennes hand och i samma stund blev jag varse en ljusvarelse pÄ min vÀnstra sida. Jag kÀnde mig bÄde beskyddad och som en beskyddare och kÀnde ett stort lugn i att "vi Àr ett, med kosmos".

DÀr gick vi 3st  i bredd i sÀkert 100 m och jag kÀnde att jag skulle hÀmta nÄgonting angÄende min barndom, för att fÄ svar pÄ en blockering. Plötsligt lyfte ljusgestalten och flög ivÀg och strax efter gick den lilla flickan in i en gran. Jag tÀnkte att det var en trevlig "trÀff" och att nu var jag ensam pÄ min resa... "sÄ hÀr Àr det, nÀr man Àr helt allena", tÀnkte jag. DÄ kÀnde jag att jag hade 2 transparenta Ändevesen bakom mig, i 2 olika fÀrger... och de gick med mig, sista biten hjem.

Upplevelsen sa mig dels, att jag mÄste vÀrna om det lilla barnet inom mig och kanske utforska det mer, men ocksÄ att jag aldrig Àr ensam, Àven om det till synes kan kÀnnas sÄ, ibland  :wub:
Anonymous
Takk for at du deler  :wub:
GjenopprettetMedlem
:respect: :wub: :respect:
Anonymous
:wub:
Anonymous
Jag hade glömt att jag skrivit detta... Bra att bli pÄminnet om opplevelsen.
Tack för att ni lÀser!  :wub:

Teleterkji: haltian luonto... miljöinnehavere?
GjenopprettetMedlem
For en vakker opplevelse Liljee!!!  :wub:
Anonymous
"Silva":

Liljee!!! 

Nesten rett  ;D Bara vi tar bort midten = lje  :lol:
GjenopprettetMedlem
Lie!!!
Eg,miljĂžinnehavar??,ja du kan vel tolka det slik.

Eg hadde ein  :idea:om at det betydde:Hellig skytsfÞlge,kan vera eg rÞrar i kjelen no,eg elskar snodige ord,det er det heile.

MiljĂž-innehavar.
Eg likar det uansett. ** :wub:**
GjenopprettetMedlem
"Lie":

"Silva":

Liljee!!! 

Nesten rett  ;D Bara vi tar bort midten = lje  :lol:

:icon_redface: Atte hĂŠĂŠĂŠĂŠ? Skrev jeg feil???.....Sorry :icon_redface:

:lol: :lol: :lol: