Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Æ hadde denne drømmen 2 ganga i min barndom.
Spring rundt i et korridoranlegg, forfulgt av nåkka, dameskikkelse. Like etter mæ hele tia. spring ne ei trapp, de e en blindvei. Krøke mæ sammen innerst under trappa me kosekanin, paralysert. Så kommer ho ne trappa, svart. Når ho kommer ne å  snur sæ mot mæ e æ så redd at æ riv mæ sjøl våken.
Villeste drøm ever.
Par daga sia gikk æ på ski i område rundt der drømmen va, gjennoplevde litt av barndommen, lykkesaker.
I dag legg æ mæ å meditere me trommecd, første gang æ intenst oppleve trommereise!

Fær litt rundt å hilse på dyr å skapninga før æ kommer over parkeringsanlegget.
Skjønne at drømmen e i replay, men denne gang ser æ de fra fugleperspektiv. Æ føle den lille guttens desperasjon å ytterste ensomhet dær han tar dekning, æ suse førrbi kjærringa å tar godt rundt mæ... -Thomas, dekje fali, æ e her lamme dæ.... ho kankje gjøre dæ nåkka, bare se! I lag løfte vi blikke å møte uvesenet, ho e stygg, ho e ei vaskækte heks henta fra Hans&Grete. Vi ser på ho ei stund, så blæs vi et gyllent røykhjerte mot ho, vi elske ho ihjel rett å slett. ho bli mindre å mindre før ho førrsvinn.

Ene veggen e no borte å vi ser sola e kommen opp over bolifeltet, fugla syng å alt e godt. -Se Thomas, se småfuglan! Vi bynne å gå mens guttn krympe, litn som en tommelfinger e han, sett i handa mi å e fin. Æ åpne hjerte mitt å slepp han inn. -Du e trygg Thomas, vi to ska alltid være i lag...
HERREGUD SOM Æ ELSKE DETTE LIVE I DENNE VERDEN!!!!!!!!!! Takk førr at du leste dette, Go natt. :wub:
GjenopprettetMedlem
Flotte greier, du henta lille-Thomas hjem.  :respect:  D va litt rart d her, for æ hadde en lignanes opplevelse for et par uke sia. Har aldri prøvd me tromme/cd, har for d meste bare brukt stillheten. Æ henta og langt om lenge, lillepia hjem og gjemte ho i mitt hjerte. En herlig følelse, enig me dæ. Æ trur æ må prøve trommer snart.
Takk for at æ fikk lese d her. Go natt. :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for at du delte!
En så god ting!
Jeg ble varm i hjertet.
Gunilla
Anonymous
Takk for at du delte dette. Et så stort arbeid, og du fikk det til å se lett ut!  :respect: :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk førr go støtte. :wub: de en del av prosessen å dele. :idea: Føles godt. :wub:
GjenopprettetMedlem
Førr en flott opplevelse du har hadd, og det virke som om du har fådd hjem en sjelebit! Godt jobba  :eusa_clap:
Det e artig å lese dine innlegg, førr du formidle så mye livsglede, kjærlighet og farge!

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Alle tiders  :icon_biggrin:
Takk for at du delte.