Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
jeg har opplevd å se og høre mennesker si ting til meg, som aldri de andre som var der hører å ser,det som jeg synes er litt vanskelig er for meg det er så virkelig,de står der å prater til meg,mens flere er tilstede å ingen reagerer,har tatt det opp i etterkant svaret blir da nei det bled ikke sagt,når dette skjer har jeg en følelse av at jeg har sett med hjeret,det er som kjærlighetskraften fanger opp bilder-hørsel som kommer fra det andre mennesket,det kan være tungt da man kan i visse sitvasjoner se ondskapen, må bare få det ut her for jeg er et menneske som ikke er belest,leser som regel om ting i etterkant etter, at tanken har vert der,det er jo fint å få bekreftelse i etterkant,når det gjelder dette har jeg lyst til å skrike hjelp,er det flere som har lignende opplevelser,hilsen uerfaren klem Bast
GjenopprettetMedlem
Hei Bast og velkommen!
Har du fått bekreftelsar i ettertid på at hjertets stemme er den sanne hos dei du snakkar med?
Anonymous
nei det har jeg ikke,vanskelig å spørre de det gjelder, da det har dreid seg for det meste om hat og ondskap,men en ting jeg føler er at kjærlighetskrafta har vist meg det,for meg er dette vært tøffe tak,jeg sitter her å tenker nå jeg må være gal som har skrevet innlegget,men jeg trenger så sårt tilbakemellinger om det er andre som har erfart lignende klem
Anonymous
ønsker å legge til jeg har sett dette mer en en gang,første gangen var det rettet mot meg fra en barndomsvenninde som altid har vert lykkelig når jeg har hatt det vondt, å i mitt hjerte har jeg altid ønsket henne det beste hun virkelig levde på mitt nederlag,neste gang dreide det seg ikke om meg,men andre imellom behøver ikke være med i samtalen er nokk bare å være tilstede, er glad for alle svar jeg kan få fra dere hilsen ei som vet at man finner ikke alle svar alene, sånn er det for meg ivertfall klem
GjenopprettetMedlem
Felles for mange her inne er vel at me kanskje er ekstra sensitive for ytre inntrykk på ein eller annan måte?
Kan ikkje svare for andre,men trur dette er normalt.
Kanskje er det viktigste korleis du behandler inntrykket du får, når det er hat og ondskap du opplever?
Eg ville sett på det som ein slags magefølelse,trur eg..
Og brukt den til å betrakte meg sjøl i relasjon til andre.
GjenopprettetMedlem
Dette e en gave, vær gla i den, Lær dæ å bruke den.
Kanskje e de sånn at en plass i dæ så har du bedt om å få se kæm som har dålie intensjona og ikje vil godt.
Man kan også be om å få se goe intensjona, korsn hjelpe andre osv.
Ha tålmodihet, tru på de du vet.
Vis respekt førr de du ser.
Velkommen te mulihetens verden
Anonymous
Setter pris på at dette blir tatt opp  :) . Jeg opplever det nemlig stadig vekk, og ofte kan det komme fra noen andre i familien også, som spør: "Hæ, hva sa du?" samtidig som jeg sitter og tenker så det knaker på noe. Men jeg har liksom ikke tenkt så mye mer over det. Har en tendens til å tenke mer over clairvoiance enn clairaudience.
Velkommen Bast  :eusa_clap:
Anonymous
:wub:takk til dere jeg har aldri hørt om clairaidiense-for å si det rett ut jeg har ikke lest på sjamansonen før jeg tro til å meldte meg inn.når jeg gjorde det viste jeg ikke at man kunne tyvtitte :razz: det er noen som er raskere i venninga en andre ikke sandt.takk til de som ønsker meg velkommen  :respect: til dere fra meg          :eusa_dance:
det er ivertfall mange kloke hoder her :respect: :respect: :respect:
Anonymous
Var in på en internetside og har kopiert teksten, for det vaer en irriterende reklamerute der...:

Clairaudience - Intuitive
This is a person who will pick up a thought and hear it. This persons mental or intellectual understanding is very important and they can make good leaders. We all know someone that we would say was a mental person, always having to understand mentally. They carefully think things through. If this person were to become enlightened they would have the ability to become a medium, someone who channels information from entities who have passed over, because their most heightened sensitivity is to hear.

Clairvoyance- Visionary
This is a person who will pick up a thought and see it. This person has the ability to transform a thought into a vision, symbol or in colour by using their mind's eye. If an artist, a decorator, a creative person, someone who mainly uses the right side of their brain were to become enlightened they would have the ability to read auras, our chakras, draw guides and this is how they would channel what they received because the ability to see images is their most heightened sensitivity.

Clairsentience - Prophetic (1)
This is a person who will pick up a thought and just knows it. This person is sensitive to precognition and has hunches, dreams and knowings and this person usually deals with the future or present and how it will affect another. If you were to meet an enlightened Prophetic you would be able to get some information about your 'line of probability', tomorrow is not set in time remember. This could be a person who has a dream about something and that dream turns out to happen in reality. They have the ability of prediction because they 'just know' and can tune into and understand their hunches.

Clairsentience - Feeler (2)
This is a person who will pick up a thought and transform it immediately into a feeling. This persons life can revolve around how it feels to them. Their sense of touch is well-developed and they have the ability to know people by feeling what they feel. After enlightenment, this is someone would have the ability to practice psychometry. The ability to put something belonging to someone in their hand and read the energy. Depending on their other gifts, they could tell the past, present or future from the energy. They have the ability to feel how others feel but only on the emotional level. They will be able to not only empathise but experience their pain, loss, grief etc. For instance, if they were to channel energy from a persons past life they would experience the pain and hurt that that soul experienced in that past lifetime.

http://www.spiritual.com.au/articles/ps ... fallon.htm
GjenopprettetMedlem
Takk Lie, det var god info. du kom med.  :)
Anonymous
takk Lie  :) her fikk jeg gode svar,det er viktig å få infornasjon klem bast.

Er det flere som ønsker å skrive om sine opplevelser om det å se andre prate,det er en ting jeg synes er vanskelig når det skjer når man sitter sammen med andre,sier de det eller er det bare noe jeg ser-hører,håper jeg en dag finnner en vei å få bekreftelse på når det skjer,eks noen ganger jeg prater med andre kommer det en energi som gufs håra står på armene kjennes i hele kroppen det er for meg en bekreftelse på at de taler sannhet-eller at det er sånn tingene er,dette har ikke skjedd når jeg tar inn bilder å tale som ikke blir sagt,glad for å få skrevet det her for det er jo som regel sånn at svarene vil komme til de som søker fra et rent hjerte,brikkene faller på plass når tiden er inne mens vi vandrer videre på veien klem Gunn  Bast  :respect: