Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
"Liljee":

Då står eg over den, for det gjorde eg som barn og ein treng berre ein slik oppleving i eit liv! :eusa_dance:
Kva var den djupe lærdom eg fekk av å sitje på maurtue? Jau, det var: Sjå godt etter kvar du setter deg når du er ute i skogen  :w00t:

:lol:
Ja, fordi det er liv overalt i Naturen. Om du sitter deg dit så er det liv der også....vil du la Naturen vugge deg i trance?Sitt hvor du vil..gjerne på maurtue....de vil kile deg litt....bare de ikke er så kjempestore som noen av dem er
i Amazonas..de er KOLOSSALT store og farlige....men slik har vi ikke i Norsk fauna...litt bitt her og der...og kiling her og der..de liker å leke maurleken..her er jeg - hvor er du......jeg gikk mellom bena dine...hehe...være helt naken og sitte på maurtue kan være en snodig erfaring ja...
GjenopprettetMedlem
jeg synes dere virker ironiske her... Det er faktisk utrolig rensende å ha dem krypende rundt utenpå og inni. Maur kan spises og. De er et renslig og godt proteintilskudd. Man kan lage krypende salat av dem.

nam nam:
- hva er det som kryper i salaten?
- det er maur
- javel, nam nam!
Anonymous
"brukernavn":

jeg synes dere virker ironiske her... Det er faktisk utrolig rensende å ha dem krypende rundt utenpå og inni. Maur kan spises og. De er et renslig og godt proteintilskudd. Man kan lage krypende salat av dem.

nam nam:
- hva er det som kryper i salaten?
- det er maur
- javel, nam nam!

Oh yes
mye protein la la la
godt? om man tilbereder det bra nok ja
om det er krise
så kan en spise maur
utrolig nok
Naturens hage
er det mye sopp