Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Der ligger jeg sammenkrøpet på gulvet i min egen kvalme lidelse.
Kjemper med å kontrollere pusten, som ikke helt vil være med . Etter et uventet møte med det som engang var, kommer disse unkontolerbare reaksjonene på ting jeg trodde var forbi Jeg kaller på kraftdyret , min Sorte Panter , som er med meg i denne perioden av mitt liv. Han kommer, og med ett føler jeg at jeg er i jungelen. Jeg er sterk, jeg er skjult, jeg ser alt gjennom trærne , men ingen ser meg. Jeg får ro til å studere situasjonen , uten avbrytelser . Da skjønner jeg at det er energien til den personen jeg frykter , er bare hans. Den energien tilhører han, ikke meg . Det er ikke noe å være redd for. Jeg kan beskytte meg selv , og snu meg bort.
Med ett kjenner jeg en kald vind stryker meg over hånden, og det er veldig tett rundt meg - og veldig lyst . Jeg kjenner noe stryker meg på venstre side .Jeg føler roen bre seg utover i kroppen , og tårene renner stille.
Jeg er ikke alene . Jeg kan gråte og gi slipp, men jeg har et nytt liv nå . Jeg velger å leve , fri ...ikke i fengsel av mine egne
mareritt. Kanskje det tar enda litt lenger tid, før jeg klarer å komme helt over det...men jeg føler at det går bedre.
Jeg må bare akseptere at det kommer reakjsoner på forskjellige ting, men jeg vil takle det på en annen måte nå. Må bli flinkere til å ta imot den kjærlighet som er rundt meg, av både usynlige og synlige venner , hehe .
Takk takk takk

GjenopprettetMedlem
Æg æ her å tenke på deg kvær dag Pantera.
Power to you.

GjenopprettetMedlem
"Malaika":
Jeg er ikke alene . Jeg kan gråte og gi slipp, men jeg har et nytt liv nå . Jeg velger å leve , fri ...ikke i fengsel av mine egne
mareritt. Kanskje det tar enda litt lenger tid, før jeg klarer å komme helt over det...men jeg føler at det går bedre.
Jeg må bare akseptere at det kommer reakjsoner på forskjellige ting, men jeg vil takle det på en annen måte nå. Må bli flinkere til å ta imot den kjærlighet som er rundt meg, av både usynlige og synlige venner , hehe .
Takk takk takk

Nei du er ikke alene kjære Malaika, - og du kan gråte.
Med gråten så transformeres våre spenninger, vi kan gi slipp og bli fri.
Tiden vil hjelpe deg å bearbeide alt det vonde- og med tiden vil du komme over det.
Tiden vil hjelpe- du er sterk og du vil bli sterkere.
Reaksjoner vil fortsatt komme - de vil du også med tiden lære å akseptere -
vi (de synlige) er rundt deg,
- og de du ikke ser er også sterkt til stede, for å hjelpe deg.
Du er en fantastisk sterk og kraftfull person.
RITA som er ved din side

Anonymous
shine on....

Anonymous
Nydelige du, vi er her rundt deg, som dine hjelpere er rundt deg.
Du er perfekt som du er, det er ingen ting du må forbedre. Bare være, se og føle, og puste.
(hør hvem som snakker, hehe. Men jeg kjenner lusa på gangen.)
Anonymous
Kanskje det tar enda litt lenger tid, før jeg klarer å komme helt over det...men jeg føler at det går bedre
Jag brukar tänka att det går i spiralcirklar, att bearbeta... man går i tidevarv och möter gamla sorger, som man bearbetar på nytt... och så på nytt... och på nytt... För varje gång kommer vi närmare och närmare mittpunkten i spiralen och vi blir starkare och starkare. När du nått cirkelns mitt är du färdig - mycket glad och mycket stärkt!
Visst är det gott att veta - att vi aldrig är ensam.
Mina kraftdjur har gett mig både stöd och tröst.
Fint att höra att du känner stöd i ditt!
Klem!

GjenopprettetMedlem
Håper det går bra med deg Malaika
Varme klemmer

GjenopprettetMedlem
Du er sterk nok til å ta de oppgjør som ditt indre vil du skal bearbeide,
du får det du er klar for, du er sikkert blitt sterk nok til å bearbeide, til å fordøye.
Men jeg skjønner jo at en del kan være hard kost.. og dette høres tøft ut.
Vi er som slanger som vrir seg ut av det gamle skinnet,
det er et nytt rett under,
når du e ute av ditt så har du et nytt og skinnende rent et,
klar for en ny verden,
med flere erfaringer og enda litt klokere

GjenopprettetMedlem
Tapre kvinne i Nord-Odal!
Ta imot disse styrkende ord
fra en fager kvinne i Nord:
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 0#msg57770
Hilsen Gnisten
som holdt på å mist'n!
GjenopprettetMedlem
Oj, Gnisten....nå ble jeg både rørt og glad på en gang, og litt
Men viktigst av alt, om mitt dikt kan hjelpe, iallefall litt Malaika,
så er det ingenting som kan glede meg mer akkurat nå

GjenopprettetMedlem
Der ligger jeg sammenkrøpet på gulvet i min egen kvalme lidelse.
Jeg kjenner meg igjen, men det er 30 år siden.
Jeg er så glad for din panter og din styrke.
Gunilla
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for tilbakemeldinger , vakre sjeler ...
jeg har det litt bedre , det er godt å vite at man ikke er alene
godt å finne støtte inn i seg selv også, kjenne på den kraften vi alle har med oss
men skyver ofte unner teppet...
jeg er på vei ....
takk til alle dere
og varm klem fra meg