Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har nettopp hatt en trommereise med tromme-cd.....
Ble spist på av en løve og en panter.........
Løven spiste og slikket i seg noe inni meg........, føltes litt godt.....
Panteren var mere brutal....., glefset meg i ansiktet og hode......, blod og hodet rullet......., glefset meg i ryggen..........
kroppen føles øm og slapp........, trett....

Får vel gå å sove da....

Ville bare dele....., noen so har hatt lignende.......

Måtte lete etter bilder av panter, letet først etter puma for jeg trodde det var det MEN det var en panter ja, en slik en :
Må finne mer ut om panter........., skremmende dyr (`respekt`)......, noen som kjenner til dem?
📎 panter.jpg
GjenopprettetMedlem
Jeg har hatt en lignende opplevelse med padder og frosker for et par måneder siden, da jeg reiste med formål om renselse av tunge energier.

Det er litt uvant for meg å skrive om mine reiser og opplevelser, men et sted må jeg jo begynne.

Kort fortalt gikk denne store padden inn i kroppen min for å rense opp i de tunge energiene jeg bar på.
Det var til min overraskelse ingen ubehagelig opplevelse, det var også en horde med frosker også i denne renselsen.
Dette høres sikkert ekkelt ut, men det føltes ikke slik for meg.

Etterpå følte jeg meg lettere og det virket som om de tunge energiene satt litt løsere,
slik at jeg kan få tak i dem og etterhvert forhåpentligvis løse dem opp og kvitte meg med dem.
Anonymous
"Dag-Ove":

Må finne mer ut om panter........., skremmende dyr (`respekt`)......, noen som kjenner til dem?

:wub: :wub: Skremmende ja, men for en kraft det er i den sorte panteren. Nå forteller jeg slik jeg har erfart den.
Den er ypperlig som beskyttelse mot negative energier. Ved husrenselser er den god å ha som beskyttelse.

Den glefser i seg, røsker opp i blokkeringer som sitter fast i kroppen.
Jeg har hørt andre si at den kommer til folk som sliter psykisk.

Så er det noe med blikket til den sorte panteren, å du søte tid  :o Det er som om den borer blikket helt inn til den innerste kjernen i en. Det virker som på meg at det ikke nytter å  holde ting skjult for panteren. Derfor kan den være til bra hjelp, når det er fortrengte minner som behøver å komme opp til overflaten.
Det kan være ille mens det står på, for når panteren setter i gang, er det som om kropp og sjel rystes grundig.
GjenopprettetMedlem
"Dag-Ove":

Panteren var mere brutal....., glefset meg i ansiktet og hode......, blod og hodet rullet......., glefset meg i ryggen..........
kroppen føles øm og slapp........, trett....

Panteren er en villkatt som har et kraftig agresjonsaspekt (som tiger). Den har ville drifter, begjær og temperament. Den har voldsomme krefter og er frigjort. Panteren er smidig elegant og glidende. Her er det fart og spenst. Både løve og panter representerer solar plexus chakraet. I solar plexus chakraet sitter alle våre følelser - hele vårt liv. Panteren glefset i seg - røsket opp - frigjøringen er på gang....

Kanskje det er noe som skal bearbeides Dag - Ove? Sov du, i søvnen bearbeides mye.

RITA som også bearbeider i drømme  :wub:
GjenopprettetMedlem
Dette var mye god kunnskap om panteren. Den trenger jeg å stifte nærmere bekjentskap med etterhvert ja.

Fint at du startet denne tråden Dag-Ove, takk for nyttig info Fønix og Rita.
GjenopprettetMedlem
"Lazy":

Jeg savner den virkelig nå! (har aldri sett den)
...
Panter, du sorte frigjørende kraft, jeg ber deg, kom til meg inatt!!

Du er sannelig en modig kvinne! Se her:

http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 1#msg58121
Anonymous
Sitat: Jeg har hørt andre si at den kommer til folk som sliter psykisk.

Går det an å sende ut en bønn el.kommando? Jeg savner den virkelig nå! (har aldri sett den)

Panter, du sorte frigjørende kraft,
jeg ber deg, kom til meg inatt!!
        :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Du kan kalle på et kraftdyr, å jeg vil tro den kommer til deg, om du trenger den!  :wub:
Anonymous
Takk for informasjon om dette utrolige kattedyret!
Jeg har også hatt ett møte med panteren for ikke lenge siden. Den angrep , med åpen kjeft og nærmest hypnotiserende øyne. Jeg møtte blikket til kattedyret, og holdt det til den glefset i seg hele meg. Så var den med ett foran meg igjen, men hvit og rolig denne gang. Den forsvant inn i hodet mitt, krøllet seg sammen på toppen av hjernen og sovnet.

Er det noen som har noen erfaringer med kraftdyr som blir hvite og hva som ligger i det?