Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
På kurs med Whitecougar på Finnskogen siste uken i juni 2007:
sted: i medisinhjulet
vi lager drømmefanger: Hensikt med reisen - vi reiser på veven.

Trommen starter: Med en gang er hun der, en svær svart edderkopp. Jeg står rett foran henne og ser at det er som ett stort energi nett over hele jorden - uten at jeg ikke ser mer enn det området jeg befinner meg i. Edderkoppen sier "sitt opp" og snur seg - jeg klatrer opp på hennes rygg. Vi beveger oss langs trådene på nettet. Nettet er rutete i firkanter. Vi går og ser ned på huset jeg bor i - vi ser sengen min - edderkoppen spinner en forsterkningskant som er rund, rundt området over sengen min. Så går vi til mitt utgangs-tre og gjør det samme der.

Så går vi langs de forskjellige nett-trådene. Hun viser meg at noen er i gull, sølv, lyse, hvite, gule osv. Men noen er mørke, noen slår det gnister av og er ikke forbundet med andre og noen er små vassne slitne tynne og ser syke ut. Edderkoppen begynner å bite av de som ikke er friske og de som er mørke osv. de faller ned og ofres til transformasjon hos Moder Jord.

Trommen kaller tilbake:
Edderkoppen og jeg er ved utgangspunktet mitt. Hun setter meg av og skyter plutselig frem og biter meg i venstre overarm. "edderkopp-medisin" sier hun. "for at du skal få evnen til å gjøre det samme".
Jeg står ydmyk og litt rystet tilbake.

Reisen er slutt.

takk takk takk for at jeg får dele.

Edderkoppen Elin
GjenopprettetMedlem
Nydelig medisin erfaring  Elin Edderkopp.

Takk for den.
📎 2044939969_s.png
Anonymous
En flott reise! Jeg ser en sammenheng med "the grid", nettet rundt jorda som vi har meditert på i dag.
Du har allerede vært der og gjort et reparasjonsarbeid. :)
Tilgi meg om det ikke er riktig for deg. Men sammenhengen var så slående. :innocent2: