Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hejsan!

Delar her med meg av en trommereise. Intensjonen var å hente tilbake noe som vi kanske har mistet. En healingreise for å hente tilbake mistet kraft.

Jeg blev hentet av mitt kraftdyr med en gang jeg kom in i trancen. Kraftdyret forklarte at han var her for å støtte mig ifall jeg ble redd. Mycket tacknemlig for det :wub:! (Jeg sliter mye med redsla.)

Vi gikk fram til et bål. Først satt det bara en veldig gamel indianer der og spiste pemmikan. Han sa inget så jeg bare stod og så på. Så begynte en masse folk å komme. En del døde slektinger, noe som kanske lignet en slags engel, jeg selv som barn og sist kom, av noen anledning en bjelleku! Jeg hørde  kubjellen først og så kom kua etterpå (litt rart  :)). Når alle var samlet kom dei helt nær mig. Dei høll opp et stort menneskehjerte. det pumpade og blodet rann ifra det. Dei høll fram det og sa "No skal du få tilbake hjertet ditt"

Jeg kände en enorm takknemlighet og glede. Jeg har lett etter noe som er kärnan i mig eller vad jeg skal si, noe som har forsvunnit fra meg når jeg var ung, og no fikk jeg tilbake det. Oerhørt nydelig følelse. Oerhørt takknemlig for dette!

Ha en fin kveld!
GjenopprettetMedlem
Glad för din skull!  :wub:
Anonymous
Så flott  :wub:
takk for at du deler.
GjenopprettetMedlem
Fantastisk,takk for at du lar oss få ta del i det :respect:
GjenopprettetMedlem
Så flott, takk for at du deler opplevelsen med oss  :wub:

RITA