Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei. jeg har mange ganger prøvd å få trommet meg igjennom til underverdenen ved hjelp av tromme cd'er og vanlig tromming, har desverre aldri klart det så tar gjerne imot råd.

men jeg vil fortelle om en gang jeg nesten kom igjennom, eller tror iallefall det. jeg lå og hørte på trommene i rolige omgivelser, prøvde å la meg rive med, så for meg et sted og prøvde å stige inn i jorden på stedet og kom til en gang, så den svakt . akkurat som om jeg kikket i mørke men jeg visste jeg beveget meg i den, føltes litt som en berg og dalbane og jeg ble litt svimmel.
men så stoppet jeg opp, føltes som jeg hang i luften og ikke kom videre, har hørt at det kommer mange hindringer noen ganger som er en del av sjamanveien å klare å komme igjennom, selv med verktøy som luftdrill. hehe :P
jeg fikk følelsen av at gangen var for liten for meg, og lenger henne så jeg at det var betydelig lysere, jeg ville dit.
så jeg konsentrerte meg, forsøkte å utvide gangen.
og plutselig så jeg alt ble så mye større, og gangen utvidet seg omtrent som når du ser på film med de lerretene som brenner opp. og de føltes som om noen skulle ha stappet en rakett i ræva på meg for jeg far av gårde i en sinnsyk fart, følelsen var enorm og jeg var sikker på at nå var jeg like ved å komme igjennom..

men så spraket høytalerene og jeg ble kastet ut igjen. det merkelige er at høytalerene spraker aldri der, hverken før eller senere tromminger, kameraten min mener det kanskje ikke var meningen å komme lenger akkurat da.

var iallefall en fin erfaring og kanskje noen her kan fortelle om jeg var så nærme som jeg tror.
Anonymous
"tigerseye":

men så spraket høytalerene og jeg ble kastet ut igjen. det merkelige er at høytalerene spraker aldri der, hverken før eller senere tromminger, kameraten min mener det kanskje ikke var meningen å komme lenger akkurat da.

Kanskje du var nära? Men antagelig ikke meningen at du skulle lenger, just DER... det finns kanskje et annet sted som er bedre? Det er vanskeligt att få vite sikkert, kanskje det aldri skjer at du får vite... men et kan du vara sikker på - blir du kastet ut, da ska du ikke in  ;)

Har du en intensjon med dine reiser? Og har du noe kraftdyr, som du reiser med?
Kraftdyret vet alltid hva som er best å gjöre. God kontakt med kraftdyret er viktig.

Jeg kan fortelle om en gang, da jeg ikke hade noen riktig intensjon (alltså spörsmål og motiv til reisen). Jeg var på en treff og hade gjordt de jeg skulle og de uerfarne, skulle pröve å finne seg ett hull... Jeg hade kunnat gå derifra, men isteden tenkte jeg, at jeg skulle pröve å finne et nytt hull - ("just for fun", for jeg HAR ett speciellt hull siden, mange år tilbake).

När jeg sag et spesiellt hull, tenkte jeg att DET hullet, må det vara det som jeg ska pröve og begynte å bevege meg fremover. Der vaer uhyggelige udyr ved ingangen og  jeg tenkte; "Aha, jeg ska arbeide med min redsle igjen!" og tenkte ikke bry meg... men da sa mitt kraftdyr stopp og holdte meg fast. Det vaer et farlig sted.

Det är bara att öva, öva, öva  :eusa_dance: Snart kommer du ner!
GjenopprettetMedlem
Kjære deg, det er som Lie sier

en tid for alt ...din tid vil også komme.

Noen ganger er det vårt ubevisste sinn( ego ) som ikke vil at vi skal
hehe

Vel, det jeg kan foreslå ( utenom det Lie har allerede sagt), er healing, forberedelse som meditasjon og øvelse med å komme mer og mer i kontakt med ditt høyere selv / ditt indre landskap.
Husk at ting skal skje gradvis , så det ikke blir for mye på en gang ( selv om vi gjerne vil det !!! )

Det tar litt tid og integrere ting vi opplever osv...

Kanskje du skal prøve med en annen, som trommer for deg ?
En du stoler på .
Husk og be om hjelp og styrke fra kraftdyr.
De er der for å hjelpe deg  :wub:

Lykke til
GjenopprettetMedlem
er usikker på hvordan jeg skal kontakte dyret mitt, vet hvem de er men har for liten erfaring til hvordan jeg skal be dem om hjelp, forslag??
Anonymous
Snakk til dem, med sinnet, med kraften, føl dem, nå snakker jeg om i våken tilstand hvis du har noen måter å "koble på" så hjelper det ihvertfall for meg når jeg skal ta kontakt, kjenn på energien som er i rommet når de er rundt, husk at de er dyr, det er ikke nødvendigvis slik at de sier menneskeord, min bjørn romler mye og min hjort har ikke sagt et ord, bare sendt ut et stort brøl
GjenopprettetMedlem
skal forsøke, men er vanskelig dette her. hehe... :)
Anonymous
Tourao forklarer det på en fin måte kommer ingen til deg,ta kontakt med det kraftdyret du ønsker å ha med deg,å takk det for at det er med deg,det er ikke vanskelig,i ettertid vil kraftdyrene komme til deg,de må på en måte aktiviseres i ditt sind-følelser-bevisthet,klart de ønsker å være med deg på tur (som Malaika sier be om hjelp og styrke fra kraftdyr de er der for å hjelpe oss) som setter pris på dem å ønsker kontakt med dem fin reise du har vært på lykke til neste gang med et kraftdyr om du må kontakte det eller at det kontakter deg klem bast  :eusa_dance:
Anonymous
Nei, dette er ikke vanskelig, en vår menneskehjerne liker å komplisere ting,

keep it simple  ;D
GjenopprettetMedlem
mye fine svar fra dere alle:) flott å vite at jeg kan få hjelp her.
skal prøve dette