Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg vil dele en opplevelse jeg hadde for en tid siden,
Jeg gjorde en trommereise, ulven kom og førte meg av sted.
Under reisen så sa den til meg at jeg skulle gå til ”min plass” ved sjøen.
Seinere på dagen så gikk jeg dit.
”Hverdagen” prøvde å forstyrre meg, en mann ringte og ville jeg skulle lukke opp et hus for ham.
Han hade lite tid og ville jag skulle komme straks. Denne gangen lot jeg meg ikke forstyrre men ga ham en tid da jeg skulle komme. (For meg var dette en markering å ta meg selv på allvor)
Jeg gikk til plassen og satt der en stunn, så kjente jeg plutselig en lukt. Jeg kan ikke skille på hvordan ulike dyr lukter, jeg tenkte, det er nok en elg her. Jeg hørte ingen skritt, lukten var der hele tiden.
Når jeg skulle vende tilbake hjemover søkte jeg etter en dritt, lukten var blitt så sterk.
Jeg fant ikke noen dritt. Og det forbausende var at denne lukten følgte meg i flere kilometer på hjemveien, like sterk. Jag så etter, kansje hadde jeg trampet i noe, nei, ikke det heller.
Så min konklusjon er at det var ulven som følgte meg. Og jeg tror at han følgte meg fordi jeg skal stole på det jeg ser og opplever.
Jeg er som du Aventura, føler meg skeptisk og lurer mange ganger på om det er min egen fantasi som leker med meg.
I hvert fall denne gangen så stoler jeg på det som trommereisen ga meg.
Gunilla
Anonymous
Ulven er et flott kraftdyr

Har du noen gang tenkt på å gå inn i ulven? Har du prøvd det noengang?
Fikk bare en tanke om at det kunne være viktig for deg.
GjenopprettetMedlem
Takk for spennende opplevelse Gunilla.
(Du sier din fantasi leker med deg, hva er fantasi?
I sjamanens verden er det vi kaller fantasi,den virkelige verden,der sjamanen ser mer av v i r k e l i g h e t e n .)
Kom bare på det,jeg sitter ikke å vet alt heller,jeg er fæl sjøl på å "fantasere".
Men det slår meg mange ganger at det ikke
er noe jeg gjør bevisst,det kommer energier,kraft,og så kommer bilder,de kan være skikkelig nuts til tider,så jeg blir litt ravgal.
Lys å varme.
GjenopprettetMedlem
Ny luktopplevelse:
Gjorde en trommereise i lørdags.
Reisen var enestående.
Ulven var med igjen.
Jeg gikk inn i den som Fønix foreslå.
Det var flott.
Men..
det jeg vil fortelle er:
Igår kjennte jeg en sterk vill lukt her hjemme.
Den var i soverommet mitt.
Etter en stunn kom datter min opp av bade og jeg ba henne komme med inn og kjenne.
Hun kjennte inget, men sa at hun var litt tett i nesen, og lukten var og mye svakere enn tidliger.
Jeg prøvde å forklare hvad slags lukt det var:
-"Du vet sån där stark lukt en kan känna i skogen ibland"
-"Ja, den kännde jag förut, men då var den i stua, den var så stark att jag var tvungen att gå upp och se om jag hade fått med mig nåt in."
Og nå vandrer denne lukten rundt i hjemmet mitt, jeg er takknemlig og tenker det er ulven som er her og hilser på.
Takk for svar Fønix og tele.
Er enig med deg tele om dette med fantasi og har litt å si i tillegg, men det er ikke formulert ennå.
Anonymous
Koselig at ulven kommer til deg,å at du lukter den,egentlig vet du jo gunilla,jeg har vist i mitt hjerte fra det første innlegget jeg leste av deg,her er ei dame med bakkekontakt,du har søkt i ditt indre etter ulven å den er med deg koselig at den gjør seg til kjenne i form av lukt,ny lukteopplevelse herlig,for de med bakkekontakt er fantasi å virklighet en å samme ting,ikke rart vi lurer innimellom det går jo igjennom samme plass i vårt hode,enten er vi gale alle som en eller er vi vettuge,jeg står for at vi er vettuge

klem bast
Anonymous
"gunilla":
Og nå vandrer denne lukten rundt i hjemmet mitt, jeg er takknemlig og tenker det er ulven som er her og hilser på.
takk selv for at du deler.