Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei der, jeg prøver stadig vekk å komme igjennom på trommereisene men klarer det bare ikke, men her for noen dager siden fikk jeg en såkalt "visjon" eller så bare sovnet jeg å drømte, ikke vet jeg. hehe
men dette er iallefall hva som hendte:

jeg var i et mørkt rom, foran men sto ei lita rund kvinne, ho var nok gammel for håret var hvitt og halvlangt der det var flettet i to musefletter ned foran kroppen, hun lagde vokslys. dere kjenner sikkert til slike bievokslys.( orange greier. hehe) det lå kanskje 6 7 der men to av dem var kritt hvite. hun ba meg ta dem, hun sa ingenting men jeg tok dem iallefall i hver sin hånd, da var jeg plutselig alene i mørket og jeg tente begge lysene. så "våknet" jeg.

detaljene var veldig klare så tror kanskje det var en slags visjon, men vet ikke hva den betyr,,la merke til at skille mellom sort og hvitt var der, kan vel bety en ting, lys i mørke. hehe.
tar gjerne imot tolkning hvis noen har en ide.
SEO Crawler
Dette er et godt tegn, en fin liten drøm/visjon du hadde der.

Kvinnen er nok en slags formor/hjelper, og at hun lager vokslys er en enkel symbolikk for at hun vil "light you up", og åpne for det indre lyset, så du kan se (mer). (levende lys, ild, er et tidløst symbol for ånden)

Hvit er fargen for det hellige, to tallet for skapelsen og dualitet (verden som beveges mellom motsetninger, polaritet). Så nye innsikter om "alle ting, små og store" kommer til deg.

Jeg er sikker på du kan forvente mye fremgang hva gjelder trommereiser etc
Bruk affirmasjonen "Det er enkelt og naturlig for meg å gjøre indre reiser".
Si dette til deg selv i ledige stunder, 2-3 ganger hver gang, mens du er avslappet.
Det virker, det kan jeg love deg.

Jeg har forstått det sånn at du nylig har gitt ut en bok, og benytter anledningen til å ønske deg lykke til.
Skriving er jo også en type indre reise, jeg tror du kan forvente en forsterket gjensidig effekt for både det kreative og de indre oppdagelsesreiser.

mvh

torstein
GjenopprettetMedlem
takk for meningen din, den var interessant å lese fordi min tro på at det var en visjon ble forsterket da du nevnte alle symbolikkene som dualismen og slikt. :) men har lest litt om dualismen men har egentlig ikke fått grepet på hva det er da.hehe
GjenopprettetMedlem
  Hei ,

Jeg stiller meg bak det , torstein skriver 

Du har jo hatt en liten reise nå, du opplevede denne damen ikke sant? Deter en reise.

Du har kontakt med ditt indre.

Hvis du sier til deg selv at " jeg får ikke til trommereiser" - ja, da gjør du ikke det heller.

Hjelperen ville forsiktig vise deg, at de er der , og lyser veien .At du trygt kan reise .

Lykke til ,

:icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
flott å høre at de er der for å hjelpe meg, trenger all den hjelpen jeg kan få, hehe.
har gjennomgått mange prøvelser dette siste halvåret siden jeg begynte med dette så føler jeg fortjener det litt..hahaha :P