Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Nutch/CVS [Bot]
Som dere vet var jeg gravid ( http://sjaman.com/forum/index.php?topic=4141.0 ). Nå har jeg født. Og jordmoren var en mann, en smede. Jeg gleder meg veldig over tvillingene jeg har fått. Og fødselsmeldingen finnes det nå som Gåååja-spiker foran smien i bygdemuseet Ballenberg.

Nå er jeg litt uslitt. Kanskje jeg vil berette senere litt om det som foregikk med meg.

Hilsen
Gåååja
📎 hammeren.JPG
📎 kniven.JPG
📎 G
Anonymous
Darf ich also gratulieren?
Siden vi skriver oktober nå, har jeg faktisk hatt deg og "terminen" din i tankene - i og med at jeg nesten kunne ha blitt jordmor. En smed må jo være en fabelaktig fødselshjelper - der smeltes og veltes og skaltes og valtes det med livsviktige grunnstoffer, og det under temperaturer som minner om jordens indre.

Godt å høre at forelderen er i live, og avkommet dobbelt. Til lykke med the holy trinity!
Men de første månedene blir nok anstrengende. Kanskje vi oppretter en virtuell barnestue til deg her på sonen?
Anonymous
Gratulerer. Lysblomster er sendt avgårde med en liten vind.  :wub:
Nutch/CVS [Bot]
Har fått bilde av fødselsstuen:
📎 Esse.jpg
SEO Crawler
  :biggrin: Takk Gåååja, du inspirerer som vanlig.

Det bildet viste en nokså maskulin, røff fødestue (forandring fryder)

Med ild og muskelkraft hamrer man til man har formet ferdig sin skapelse
(som holder i årevis uten særlig forringelse, litt ulikt den "klassiske" fødestuen som
frembringer myke små skapninger som bankes og hamres i ilden helt til siste utpust)
GjenopprettetMedlem
Wow, vakkert! Hvem sier at ikke menn kan føde........  :respect: :respect:

Gratulasjoner og blomster fra meg  :wub:
📎 2004-07-10-lotus--.jpg
GjenopprettetMedlem
Jeg ser frem til å høre historien...

Gratulerer forresten!

(Hva som enn ble født? :P)
GjenopprettetMedlem
Fina bilder, vacker händelse, vilken lycka.. Gratulerar!
FAST Enterprise [Crawler]
Gratulerer med vel overstått fødsel.
Kristine :wub: