Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
.. det  liker jeg. ;D

Problemet er bare at jeg så letter glemmer dem - hvis jeg kommer til en slitsom oppoverbakke - eller strekningen er veldig laaaang og kjeeeedelig. Jeg syns det er viktig at vi forteller hverandre om dem - for å holde dem levende, og for å lære. Lære hverandre noen av alle de mulighetene det er for universet til å snakke til oss i hverdagen. Et annet ord er vitnesbyrd. Jeg har hørt mange vitnesbyrd gjennom tidene - og for meg er det god læring og veldig oppmuntrende. For hvis ikke min venninne hadde fortalt om "en avis som blaftret i vinden - en ord som stod frem og uthevet seg i forbifarten" - da hadde ikke jeg visst at det var en måte jeg kunne bli snakket til på. Jeg hadde bare sett en avis som blafret. Mine hjelpere snakker til  meg på mange måter. ;D
GjenopprettetMedlem
Takk for fornøyelig lesning...  :biggrin:
Ja, det virker som du lever her og nå.... og får med deg alle små mirakler...  :P  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Å leve livet i flyt... det er herlig! Da kommer alt til en som en skal ha og man klarer å ta imot det  :biggrin:

Flott innlegg, Hexedoktor. Takk for at du deler  :wub:
Anonymous
"Hexedoktor":

.. det  liker jeg. ;D

.... det liker jeg også!

- og i et nomadeliv er man enda mer mottagelig for denslags.

hilsen sigøynersusy

En kan også oppleve slik vidunderlighet i det helt minuskule, dagligdagse: Gjenstander jeg trenger, ligger plutselig foran meg, den rette personen møter meg i trappen, en fugleskrik løfter perspektivet når det trengs, ting går ihop på en overraskende, helt udramatisk måte, jeg føler at jeg får et løft fra uvented hold med bittesmå ting som får frem flyten i hverdagen.
GjenopprettetMedlem
..er flotte ting.

For å huske dem, gjør som datter min.
Laga en skattkiste, en liten boks, hvor du legger lapper der du har skrevet ner det du vil huske.
Det kan være et mirakel, noe godt som noen har sagt eller lignende.

Når du trenger litt glede eller styrke, trekk en lapp og les.
Det er forbausende hvor fort en glemmer!
Og det er veldig nyttig å minne seg selv om de gode tingene.

En skattkiste er og en veldig bra bursdagsgave.
GjenopprettetMedlem
Takk for gode tilbakemeldinger jenter  ;D
- og ja - jeg prøver å leve livet nå - fri flyt! :icon_lol:
ikke alltid like lett selvfølgelig, men, men..

"Et løft fra uventet hold med bittesmå ting" som vi kan legge i en stooor skattekiste -
for det er mange av dem..  ;D
Godt sagt - og en god ide!

Hexedoktor'n
Anonymous
Hverdagmirakler liker jeg å  ;)  elsker dem små og store  :wub:
takk for at du deler Hexedoktor  :)  klem bast