Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde en opplevelse 21. desember, da jeg var i min lavvo. Jeg hadde spyttet en del av mine laster i bålet, etterfulgt av offergaver. Det hele var en lengre prossess som jeg ikke skal gå nærmere inn på her, men det skjedde noe da jeg satt å trommet. Jeg hadde trommet en stund da bålet var i ferd med å slokne. Jeg kunne ikke avslutte trommingen der og da, så jeg bare fortsatte. Etter en liten stund begynnte skyggene å danse, og plutselig steg det to vesner opp av skyggene. Disse var selv av selve skyggene, så de så ut som diffuse vesner av skygge. De satt på den andre siden av bålet, sammen meg meg, inni lavvoen. Den ene av dem begynnte å rote i glørne på det nesten slukte bålet, og plutselig fatnet det til igjen, og begynnte å brenne friskt. De var tilstede under hele resten av seansen, og prøvde å kommunisere med meg. Jeg har aldri sett disse før. Er det noen som vet hvem de er?

Serpentinus
GjenopprettetMedlem
Jeg tror ikke vesnene av skygge er kun skygge, men at de kun viser det mest nødvendigste for å få oss til å forstå at det er noe der..
Det er som en sikkerhet de har for ikke å la oss hekte oss for mye opp i hvem de egentlig er... men heller konsentrere oss om budskapet de kommer med..
sannheten forklares best med få ord.. og til og med enda bedre kun med riktig handling..

Jeg vil dermed si at jeg tror de er budbringere.. og at det er verdt å reflektere over over deres budskap...

håper dette hjelper .. mvh jim
GjenopprettetMedlem
Så magiskt...  :biggrin:
Velkommen hit, forresten...
GjenopprettetMedlem
Hej Serpentinus og velkommen til zonen :)
Disse væsner ville jeg også gerne vide, hvem er. Jeg har selv mødt nogle lignende for kort tid siden. De var, som du beskriver, "diffuse væsner af skygge". Jeg mødte dem på en trommerejse, hvor de myldrede frem i mørket – de var vældig nysgerrige på det lys, jeg havde med. Venlige og meget levende :wub:

Om de er budbringere, som jimango skriver, skulle det være interessant at høre, hvad de har at fortælle.

Magisk ja!
AdsBot [Google]
"Serpentinus":

Jeg hadde en opplevelse 21. desember, da jeg var i min lavvo. Jeg hadde spyttet en del av mine laster i bålet, etterfulgt av offergaver.

Den ene av dem begynnte å rote i glørne på det nesten slukte bålet, og plutselig fatnet det til igjen, og begynnte å brenne friskt. De var tilstede under hele resten av seansen, og prøvde å kommunisere med meg. Jeg har aldri sett disse før. Er det noen som vet hvem de er?

Spennende! Kanskje det var noe mer du skulle legge på bålet?
GjenopprettetMedlem
Takker for tilbakemeldinger og velkomsthilsen. Det var hyggelig. Det var nok mer som skulle på bålet. Det vil si , de ønsket at jeg skulle legge mer på bålet. De var nok sultne...

Serpentinus
GjenopprettetMedlem
Velkommen frå meg.
Var dette din verkelege inngang,kanskje?
Eg føler at desse skyggevesena eller flammevoktarane? vil vere med deg vidare.
Du er priviligert.
GjenopprettetMedlem
Magisk kveld der i lavoen Serpentius

Du ser!

Jeg tror du har en god ide selv hva du såg
men hva du følte,å,jeg tenker,Sjamaner,Budbringere som Jimmy sier så rigtig.
Kan du ha ligget rett ved en gammel grav,rett oppå kanskje??
Og så 21.Desember,da er de døde ute å vandrer,ifølge gammel tro!!

:wub:
GjenopprettetMedlem
Spennende  :surprised:

Velkommen hit  :)
Anonymous
Dette var da veldig intressant og ikke minst spennende.
Jeg har sett slike skygge-vesener, men har ikke opplevd at de prøver å kommunisere eller gjøre ting. Jeg har følt at de gir en slags beskyttelse, de passer på.

Og velkommen fra meg også! :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Spennende rett og slett.
Jeg opplever slikt som bekreftende - at man er i noe mer..
  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit til sonen! Høres ut til å ha vært en veldig spennende og spesiell opplevelse!  :wub: