Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har hatt en annen sterk opplevelse på en trommereise. Det var i sommer, også på den samme plass som jeg møtte skyggevesnene. Vi var flere tilstede, men dette var min opplevelse av det hele. Jeg og en sjaman.venn av meg hadde gjort oss klare til å tromme opp solen en morgen. Vi startet ved grålysningen, og etterhvert som solen steg, skjedde det noe. Plutselig står vi på toppen av en enorm pyramide av gull, sammen med hundrevis av trommeslagere. Der sto vi en morgen, jeg og min venn, sammen med hundrevis av andre, og driver solen frem fra natten. Dette var vel min første virkelige reise, og jeg glemmer det aldri. Jeg kan vel påstå at vi ikke befant oss her i Norge akkurat da. Vet ikke hvor det var. Kansje ikke det engang var denne verden. Men kraften var sterk da. Noen som har vært borti noe liknende?
GjenopprettetMedlem
OI,Serpentius!,Dette var en hellig åpnebaring.
Ikke vanlig kost for meg,kan ikke si å ha opplevd liknende,det du opplevde var............!!!!
Igjen så tenker jeg med hodet mitt at du har vært i SAIVO.
Nydelig erfaring,en kraft følger med denne opplevelsen,du kan reise på i aarevis!
Så kom jeg på de gamle historier om Haldienes verden,der en kunne bli invitert,for å komme tilbake mange år senere med hale
og ville øyne,uten sans for fornuftig tale.
Haldienes verden kunne være strålende,paradisiske,og en kunne komme over slike steder i villmarka.
Et kraft-sted,vil en mer sjamsanistisk forklaring være.
En inngang til underverden,eller en direkte kontakt med oververden,på stedet.

Anonymous
Dette måtte da være en fantastisk flott opplevelse.
Tror nok ikke du glemmer noe slikt, nei.
Pussig nok tenkte jeg også ...Saivo,da jeg leste innlegget.
Nydelig!