Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Her er en historie fra virkeligheten:
Jeg går på Saivo hos Ailo og en av våre oppgaver til neste gang er å sy en sjaman-drakt. Jeg skal sy meg en kjole og hadde for mitt indre øye sett hvordan farge denne skulle ha. Jeg reiste til Youngstorvet i Oslo og gikk å slentret, så fikk jeg øye på et par Afrikanere som solgte kjoler. Jeg gikk bort for å kikke, men så ikke noe jeg likte. Jeg spurte om de hadde noe annet (vi snakket engelsk)..noen kjoler i større størrelser eller om de hadde noe stoff å sy av? Negressen spurte hva jeg skulle bruke det til? Jeg prøver meg på engelsk å forklare I'm going to dance for the spirits in that dress, a sjaman-dress...
Negressen????Sjaman- what is that????
Jeg tenker! og det eneste ordet som kommer til meg er  "Wicth-doctor"....???
Jeg har aldri sett en negresse som ble blek , men det ble denne....
Jeg: "no, no wrong word" og prøver å forklare mere...men lykkes vel ikke så bra med det :))
Jeg bestemmer meg for å kjøpe et stoff som hun drar fram fra en koffert og et skjerf....Også spør jeg hvor mye det koster? Hun uttaler prisen litt vanskelig, og jeg sier 400 kr eller 600 kr. og holder fram 600 kr. i hånden.
Damen vinker med hendene og rister på hodet og napper til seg 400 kr. og sier:
"You are going to dance for the spirits i that dress, and if I take wrong price the spirits are going to be mad!!!!" :moreevil:

Klem fra Twisted :innocent2:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej "Wicth-doctor"  :icon_biggrin:

Se du er en GOD "Wicth-doctor" som kan få folk til at opfører sig anstændigt Bravo  :respect: :eusa_clap: :respect:
Håber du "dansede" godt i kjolen din :lol:

Hilsen Shaamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Ha!
GjenopprettetMedlem
Ai ai
Liv og lære
Sånn kan det være
Hvem skulle tru det?
Anonymous
Hvis dette er en ekte historie så er det ingen tvil om at dette emnet bør få være en annen plass...feks sjamanerfaringer.Jeg håper det er greit. Humor må det også få være under sjamanerfaringer 8)
Ekte historier fra virkeligheten fortjener å være andre steder :respect:
GjenopprettetMedlem
Hei,dere  :icon_smile:
Jeg beklager at det ble skrivefeil i historien, men dere forstår jo poenget alikevel...
Diskuterte med Alabast om jeg skulle sette dette under sjaman-erfaring eller humor, og ble vel enige om at det kunne stå begge steder. Men så lo vi så forferdelig at vi fikk vondt i magen og kom til at det var best at det stod under humor.......
Men det er en sann historie..

Ha en god dag  - Twisted :razz:
GjenopprettetMedlem
Altså sjamanistisk humor  :w00t:
Vi har lært av Ailo at vi skal være Crazy Sjaman  :w00t:
Så jeg bare gjør som læreren min sier jeg  :icon_razz:

Klem  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hallo tøtta.

Du har fått krota inn historia di :lol:  Du er både flink å skrive og flink å sjamanisere  :w00t:

Kozekoz fra alabast  :wub:
Francis [Bot]
he he måtte le litt her nå... fin historie i allefall  :badgrin: :lol:
W3 [Sitesearch]
:w00t:
Anonymous
Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette skulle under humor?
Denne dama tar sjamanisme og åndene alvorlig, og det regner de"norske sjamaner" som humor? Eller? Hæ?
GjenopprettetMedlem
Kjære du!
Det var av meg selv jeg lo. Jeg er ekspert på å "drite meg ut" i de snodigste situasjoner.
Damen tok jeg på alvor.

heheh ....Elin