Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Min ensomheten dukker opp når jeg er på vei hjemm eller fra en eller annen healings ritualen.
ensomheten:Du er ensom dimi,du er sammen med meg kamerat.
dimi:Hvorfor det?
ensomhet:Jo ,menneskene henvender seg til deg bare når de har det vond eller i krise situasjoner.
De aldrig kommer til deg og deler sin glede med deg eller inviterer deg på en eller annen fest.
Du trenges bare når det er ille.
dimi:Det er jo sant!
ensomheten:Hvordan har du det da?
dimi:jeg har det bra!
ensomhet:

Hvorfor det,du er jo en menneske,du trenger å ha noen rund deg .
dimi:Jeg har dem,men ikke på den måten du vil ha det.
Din måten er svakelig og egoistisk.Jeg trenger ikke å ha dem rund meg.
Jeg har dem inne meg,inne i hjertet.Det er ditt de kommer og deler glede med meg.
De kommer ikke de veiene du går på,de bruker andre veier kjønner du.
De veiene heter minner.
ensomheten:Hmmm....
dimi:Og en ting til.
ensomheten:Hva?
dimi:Jeg har en åndelig mangfoldighet. Ånder deler glede med meg,de inviterer meg på fest,de er inne i meg og rund meg og de holder deg unna.
ensomhet:vel,vel.Da har du ikke plass til meg heller og det får meg til å føle seg ensom.
dimi:Så,så, du kan jo komme på besøk en gang iblant ,men ikke uten å gi meg noe.
ensomhet :takk for det.
GjenopprettetMedlem
Stor forskjell på ensomhet og det å være alene

Anonymous
ja det er vel like mange former for ensomheten som det finnes mennesker. :respect:
GjenopprettetMedlem
"Viljesterk":
For meg gjør det ingen forskjell,dette er det samme.

GjenopprettetMedlem
Dette var utrolig fint om ensomheten!
Takk Dimi!

GjenopprettetMedlem
Det er viktig å trives i eget selskap
Inni deg og i hjertet , der er alt du trenger
GjenopprettetMedlem
"dimi":
"Viljesterk":
For meg gjør det ingen forskjell,dette er det samme.
Følelsen av ensomhet er for meg noe negativt, mens det å være alene er positivt og oppløftende. Jeg TRENGER å være alene til tider, for å finne egen kraft, men ensomheten er en kraft jeg ikke vil la meg påvirkes av. Ellers så er vi enige, det å ha folk i sitt hjerte er og blir det viktige.

Selv er jeg veldig sosial til tider, for så å trekke meg helt tilbake en stund... Ikke helt akseptert av omgivelsene alltid, men det er deres problem

GjenopprettetMedlem
Dimi
Kom på en tristesse jeg leste en gang, mener den var omtrent slik; Han var så ensom at til og med brevene han skrev til seg selv ikke kom frem
Hmmm, - No har æ ikkje prøvd å sende PM tell mæ sjøl... men det holder sikkert at æ prate med mæ sjøl! Yepp, holder for mæ, - akkurat no

den e grei

Takk

GjenopprettetMedlem
Ceno:Jeg har mailet meg selv

(se her:
http://www.futureme.org/index.php)
Men jeg husker ikke akkurat når den mailen kommer, så jeg venter og venter i utålmodighet...
GjenopprettetMedlem
"Sommersky":
(se her: http://www.futureme.org/index.php)
Men jeg husker ikke akkurat når den mailen kommer, så jeg venter og venter i utålmodighet...
Tøfft

I påvente av mail kan man jo gråte en skvett eller trøste oss med denne...
http://youtube.com/watch?v=fOnTFZT3m1UAnonymous
ja ensomheten har mange sider godt beskrevet dimi

GjenopprettetMedlem
"Sommersky":
(se her: http://www.futureme.org/index.php)
Her er en litt annen variant:
http://www.justincaseidie.com/
For many people, the worst thing about dying is that you'll never get to see your loved ones again, or eat another steak, or gaze upon another sunrise. For others, however, it's that you never got to tell your boss he was a prat.
Enter Justincaseidie.com. in just a few clicks, you can save a message that will only be sent to it's intended recipient if you die. Well...almost. It will actually only be sent if you fail to log back in to the system within the timeframe that you set, we're just sort of assuming that only death would stop you doing this.
So why would you want to do this? Well, have a think about it - there's probably loads of things you would like people to know ("I love you" / "The safe combination is 1432" / "I always thought you smelt of fish") that you simply can't bring yourself to saying whilst you're still alive to suffer the consequences. Imagine the freedom of knowing that they'll only find out if you never return from your trip to Spain!
Going on a blind date? Not sure if he's a mass murderer? Drop an email to help@police.com with his name and address, safe in the knowledge that if true love blossoms, you can safely log in and stop the message!
There are literally thousands of reasons you'd want to leave a time-delayed message, and this is the perfect place to do it.
And don't forget that you can always use this website to ensure that, if you die, you take somebody with you!
Kanskje man bør legge inn meldinger her før man (kvin) f. eks. reiser på sjamankurs i Tuva ... ??