Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg hadde en reise for en ukes tid siden der jeg dro dypt ned i jorden,til et sted fyllt med orange lys, formet som en ball, sammen et vesen av lys.
Der ble jeg hentet opp av en rød fugl, etter og ha lært, bare å være partikler....
Så gikk ferden oppover, til en annen energiball- blå denne, hvor ting var mer i kaos og jeg måtte benytte å være partikler som jeg hadde lært, der oppe.

I etterkant dro jeg ned dit selv.
En gigantisk slange kom, jeg koste den og den bet av meg høyrearmen.
Først ble jeg sint og den begynte å dra sin veg, og jeg roet meg å kalte den tilbake.
Da spiste den meg og ville dra meg ennå lengre ned, jeg fattet ikke hvorfor- og ville ikke lenger ned.
Da ble jeg på en måte ett med slangen og styrte den oppover.
Tilslutt havnet jeg ved jobben min hvor den bærset meg ut som en haug knokler.
(Jeg kunne ikke komme meg noe sted.) (Ikke tilbake til meg selv heller.)
Krevde veldig styrke før jeg klarte å bygge meg opp som en krokodille og formelig slepe meg til et vann nær jobben.
Da klarte jeg å komme meg ut i min indre verden og tilbake til meg selv.

Har vært mye slanger i det siste... 

Også når jeg skrev ut et dikt på sonen i går, følte jeg at en slange krøp ut av halsen min og forsvant.

Senere i går fikk jeg et syn der tråden jeg har kuttet til en jeg er veldig gla i, kom til han i form av en slange.
Den innhyllet han, og skiftet ham, før den forsvant inn i ham og tente et lys.
(Dette var faktisk en positiv handling, da han bare var et skjellett med kjøttbiter her og der, før det.)
Lyset ville på en måte sige ut, men slangen bet fast i det og trakk det ned i magen hans.
Så så jeg et barn, mannen og den gamle mannen i ham, før han kom til meg, ga meg det som var mitt tilbake til meg og jeg til han.
Dette da i form av to like store begre.
Videre gikk vi i samme retning på hver vår sti.

Vondt ja, men nødvendig...

Ser ikke helt dybden i dette ennå...

Klem

Lilly
Nutch/CVS [Bot]
"Lilly":

Ser ikke helt dybden i dette ennå...

Du var jo dybt nede og med å bli ett med slangen styrte du mot lyset. Bra jobb. Bare nyt den energien og ta den opp og ut i lyset.

Ha en god dag
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Så meget kraft og styrke du går med! Vil bare sige tak, for at du deler, Lilly :wub:
Anonymous
Takk Lilly!
📎 115324~An-Anaconda-Basks-in-the-Sun-Next-to-Some-Flowers-in-a-River-Posters.jpg
GjenopprettetMedlem
Jeg har opplevd noe lignende. På den andre av mine hittil to trommereiser, ble spist av en slange som jeg ble i ett med. Slangen flydde meg til modergudinnen. Hun drepte slangen så jeg kunne bli i ett med henne, og hun fødet meg på nytt som Solen. Rundt Solen kretset Ørnen, og Løven brølte mot himmelen. De er to av mine kraftdyr.
I samisk mytologi bruker sjamanen en slange eller fisk (saivo guolli) for å forflytte seg mellom verdenene, men det visste jeg ikke da jeg opplevde det.