Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
for første gang føler jeg endelig å ha kommet ordentlig igjennom på en trommereise..dette skjedde for noen dager siden og det var flott.men rart.

jeg kom hjem fra jobb og gikk umiddelbart ut i hagen for å jobbe, jeg jobbet hardt med formål om å slite meg ut før jeg trommet..så gikk jeg inn og satte på cd'en, la meg og bare lyttet og slappet av.

etter en kanskje 10 minutts periode ble alt mye lysere foran øynene mine og mørke flimrete bevegelser passert fra senter av øynene og ut til begge sider..plutselig befant jeg meg i en skog. eller mer som et dalsøkk, for det virket som jeg var på vei nedover. sto bak et stort tre, stammen var mørk som kakao og alt rundt meg var like grønt som nysprettet bjørkeløv, kunne skimte himmelen i horisonten også. så gjorde jeg feilen ved å prøve å styre meg selv litt rundt for å kikke.. og da ble alt svart:(:(

men jeg kom igjennom:) og det er flott
GjenopprettetMedlem
Så flott,tigerseye :wub:
Jeg var på min første trommereise ever idag,-spennende 8)
GjenopprettetMedlem
Flott Tigerseye!

Når man får teken på trommereisene...kan man vente seg mange spennende ting!

:eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
prøver ofte å tromme men klarer det sjeldent så bra som den gangen..tror nok nøkkelen definitivt er å slite seg ut først( har et problem med å slappe ordentlig av..hehe)
iallefall til jeg får teken på det og blir vandt med slikt
GjenopprettetMedlem
hei igjen tigerseye,

det var gledelige nyheter, godt å høre at du holder på !

Hilsen Sonja (tidl. Masha)
GjenopprettetMedlem
Fint Tiggern

Det er stas, keep the intention, keep the goal
GjenopprettetMedlem
Flott :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Et tips til deg kan være å legge deg litt på sofaen og slappe av før tromming. Og ikke vær så opptatt av å se til å begynne med. Fokuser på å lytte, og lytte med mer enn bare ørene. La lyden fylle hele deg, tillat den å gjøre det. Så vil resten komme av seg selv  :respect:
GjenopprettetMedlem
det er jo et godt tips.. får forsøke det også..villig til å prøve det meste for å få teken på dette:P
men mange "gamle normer" i familien min som sikkert sitter hos meg i underbevisstheten og hindrer meg så godt de kan. :(

viktig å løse opp i slikt
GjenopprettetMedlem
Man vil så gjerne "komme seg avgårde" at det ofte kan være som å prøve å svømme med knyttede hender.
For min del blir det litt av det samme som ved healing, jeg legger ansvaret for det som vil skje fra meg, prøver ikke å prestere og slipper taket.
Jeg åpner opp under bena, lar lyden av trommen fylle hver celle mens den liksom kryper oppover.
Etterhvert trenger man ikke sånne fokus, man er bare plutselig "der", "på tur", det er som med alt annet, det man trener på blir man flinkere til.
Du har tydeligvis funnet din åpning for dette, for hver gang du jobber med trommereiser vil din åpning bli større og lettere tilgjengelig.