Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Streprokokker er en type bakterier som vanligvis bare er synlige i mikroskop. Men konsentrerer jeg meg, kan jeg se dem her og nå med mitt blotte øye der de svever rundt PC-skjermen. Det trenger selvfølgelig ikke å være streptokokker, men det var et ord som falt ned i hodet mitt. Jeg begynte å se dem da jeg var liten og har alltid lurt på hva de var, men nå tror jeg mysteriet er løst. De organismene jeg ser ligner i hvert fall mye på streptokokkene på bildet under. De er nesten gjennomsiktige, men er synlige på grunn av at noen av delene er mørke mens andre er lyse.

Noen som vet hvorfor jeg ser dette og hva jeg kan bruke det til? :o
📎 streptokokk.jpg
GjenopprettetMedlem
Ser du td. at folk  har streptokokkinfeksjonar eller er det berre framfor pc`en ?
GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":

Ser du td. at folk  har streptokokkinfeksjonar eller er det berre framfor pc`en ?

Jeg kan ikke se om folk har infeksjoner, men jeg kan se om det er mye streptokokker i luften. De er nesten overalt, så jeg ser dem overalt.
GjenopprettetMedlem
Er du sikker på at dei ikkje er inni augene dine?
GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":

Er du sikker på at dei ikkje er inni augene dine?

Nei, jeg er ikke sikker på noen ting. Det er derfor jeg spørr på dette forumet..
GjenopprettetMedlem
Det svirrer nokon greier inni glasslegemet i augene på enkelte av oss,det er ganske vanleg.Og ufarleg.
Tenkte først på det.
GjenopprettetMedlem
Det ser jeg også. Det flytter seg hvis en ser fram og tilbake, siden veska beveger seg da. Ellers renner de som regel nedover i en sakte hastighet.
GjenopprettetMedlem
Ja det är lite prickar och "regn" här framför mina ögon...  :biggrin:  Jag tycker det oftast är små grejer som flyger omlring i luften, men ibland är det mer... t.ex. mellan backen och f.eks. en grangren - det tolkar jag som energi-alstring. (alstring=generating)
GjenopprettetMedlem
det dere ser  rett og slett er luft ikke noe mer.
Vi har alle lart om det pa skolen. slike bite sma bobler.
GjenopprettetMedlem
Når jeg sitter foran PC-en min i sola ser jeg.....støvpartikler  :o

"Final Tribe":

Det svirrer nokon greier inni glasslegemet i augene på enkelte av oss,det er ganske vanleg.Og ufarleg.
Tenkte først på det.

De greiene der har jeg også. Kan nok minne litt om de bakteriene man kan se i mikroskopet, ja.
GjenopprettetMedlem
Haha, da var det mysteriet løst :lol: Jaja, noen ganger kan det lønne seg å konfrontere vitenskapen (eller en optiker)
GjenopprettetMedlem
Er du letta eller skuffa no?
Dessuten er jo ingen av oss her som er skikkeleg kompetente verken  på optikk og vitenskap??
Slik sett er du alt i alt eit uutreda kasus......ENNO. :wub:
GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":

Er du letta eller skuffa no?

Er vel egentlig litt lettet. Føler at jeg holder på å bli gal..
GjenopprettetMedlem
Kanskje du kan tune ned lysstyrken på pc-skjermen litt? Det hjelp.
GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":

Kanskje du kan tune ned lysstyrken på pc-skjermen litt? Det hjelp.

Men visst er det vel bra... å bli opplyst...?  :P