Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei å vel møtt ti en liten sjamanisk erfaring.
For vel en måned siden,var jeg ute å vandret i en vakker skog med tromma.
Jeg ble ført av ånder innover,noe drog i meg,og jeg fulgte med.
Jeg kommer rundt et hjørne og havner inn på en fin sti med et gammelt gjære hengende igjen,som en siste spor av gammel boplass.
Tromma går opp i posisjon og jeg begynner å banke på,ikke mange slagene jeg får avlevert
før en kraftfull smerte kommer inn i meg,tårene renner,men jeg fortsetter å tromme å kjenner at noe forløses noe slipper taket
etter lang tids klamring. tårene renner.
Jeg kommer litt til hektene igjen,og en god følelse sprer seg og overtar for smerten.
Så jeg avleverer et godt hyl,helt spontant.og jeg skvetter til av ekkoet som tar hylet over hele heia med seg.
Jeg fikk en sterk fornemmelse av gamle dager og en kvinne eller jente på dette stedet.
Før dette skjedde,satt jeg i lavoen å kjente etter hva det var som kallet å drog i meg,når jeg hadde tenkt å ligge der å slappe av.
Tromma var flat i lyden,ingen spenst i den for været var fuktig,allikevel fungerte den meget bra.
GjenopprettetMedlem
Det der hørtes så vakkert ut! Opplevelser i naturen er "the ultimate high" synes jeg. Jeg er fersking her, går kurs om sjamanhealing og innsikt osv., men jeg har siden jeg fikk lov å gå ut i skogen selv vært i nær kontakt med naturen. Lyttet, hørt, tatt inn og de verste problemene har funnet sin løsning når jeg har vært ute i naturen. Hurra for villmarken! Jeg vil heller si at jeg lær meg å huske det jeg har glemt.

GjenopprettetMedlem
Hei Nellie!
Hyggelig å høre fra deg.
I dag morges skulle jeg ut å sykle på handletur,og det første som møter meg på veien er en stor overkjørt padde.
Løfter den forsiktig etter den myke foten dens,og legger den ner i grøfta i høyt gress,jeg blir veldig trist.
Rett etterpå kommer melkebilen susende forbi.
Noen dager før kommer jeg syklende oppover samme veien,så ser jeg en diger svart bille som marsjerer sidelengs på veien.
den virket ute av seg,så jeg lot den krabbe opp på et håndkle jeg hadde for hånden,og satte den ner igjen i gresset der den forsvant.
Ellers må jeg fortelle om noen små gule "spurver" som har drevet å fulgt med på meg over lengre tid.
Jeg har sittet inne å kjent at noe foregår,og når jeg åpner døren flyr to gule å stripete fugler hver sin vei for å komme unna.
De sitter ofte å lurer på meg inni trærne,jeg kan kjenne små øyne som følger med på alt jeg gjør
og bare jeg beveger fingen litt,så er de avgårekåre.
Og så har du denne Roadrunneren som løper sikk sakk bortover,og kan komme helt opp til meg,og så står den der å vipper litt før den flyr avgårekåre.
Det kan virke som om den driver å sympatiserer med meg fordi jeg ikke kan fly,det er søtt.