Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
tok en liten trommereise igår, første gang på lenge pga brist i ribbeinet som har hindret meg i å ligge på harde overflater.(vondt som tusen piler.hehe)
kom igjennom tunnellen og så utover et landskap med masse trær,gikk nedover ei steinur og lette etter svar på hva jeg søkte,som i dette tilfelle var hva jeg skulle bruke et par spesielle steiner til. ut av det blå dukket det opp en elg lengre nede i ura, med et enormt gevir virket det som om den ville jeg skulle snu meg til venstre og fortsette. da jeg så til min venstre side var det et mørkt område med mange hvite ringer som ble mindre, kunne minne om en slags ny tunnell, forsøkte å gå inn men klarte det ikke så jeg avsluttet og dro ut igjen.

noen som kan ha noe hint om hva det kan ha vært, kanskje hva elgen kan ha betydd

takk takk på forhånd:)
GjenopprettetMedlem
Heisan

Fint at du deler din siste trommereise. Jeg har elg som et av mine kraftdyr, og den kommer ofte tilsyne når jeg trenger å jobbe med min feminine side. Ellers leser jeg den slik at jeg skal stå i min kraft og være fornøyd med det jeg har i livet.

Ellers er jo elgen svært elegant da, og beveger seg grasiøst over store strekninger.

Lykke til med videre trommereiser.

moskus >:(